۱۴۰۳-۰۲-۰۸

ویژگی های اپل واچ WatchOS 7.4

اپل واچ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به روزرسانی بزرگ بعدی نرم افزار اپل، اپل واچ شما را به یک کلید آیفون تبدیل می‌کند و روش‌های جدیدی را برای پخش Fitness Plus به ارمغان می‌آورد.

به زودی با اپل واچ، قفل آیفون در هنگام استفاده از ماسک بدون دردسر خواهد بود. همچنین سازگاری AirPlay 2 را در سرویس تمرینی جدید Apple Fitness Plus به همراه خواهد داشت.

تاریخ رسمی به روزرسانی

اپل تاریخ رسمی راه‌اندازی مرحله بعدی به روزرسانی‌های نرم افزاری خود را اعلام نکرده است، اما نسخه آزمایشی عمومی WatchOS 7.4 نگاهی اجمالی به همه ویژگی‌های جدیدی می‌دهد که انتظار داریم در چند ساعت آینده روی Apple Watch قرار بگیرد.

با اپل واچ قفل را باز کنید

با آخرین به روزرسانی برای WatchOS 7.4 (و iOS 14.5 در آیفون)، شما می‌توانید از ویژگی‌های موجود در آیفون استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد در هنگام پوشیدن صورت از Apple Watch برای تأیید هویت Face ID استفاده کنید.

اپل واچ

برای فعال کردن این ویژگی، هر دو ساعت اپل و آیفون باید آخرین نسخه نرم افزار مربوطه خود را اجرا کنند و باید از رمز عبور محافظت شوند.

سایر مقالات: طراحی جدید اپل واچ برای ورزشکاران

در تنظیمات ویژگی آیفون را در گزینه Face ID و passcode تغییر دهید و مطمئن شوید اپل واچ قفل شده و روی مچ دست شما قرار گرفته است. ممکن است در اولین تلاش رمز ورود خود را تایپ کنید ، اما پس از این باید بتوانید با کشیدن انگشت به سمت بالا قفل آیفون را با Face ID باز کنید.

Cast Fitness Plus را روی دستگاه‌های Airplay 2 قرار دهید

اگر اپل واچ دارید و سرویس جدید Fitness Plus اپل را امتحان می‌کنید، اکنون روش‌های بیشتری برای تمرین خواهید داشت. شما می‌توانید سرویس تمرینی Apple Watch را با AirPlay 2 روی هر دستگاه یا تلویزیون قرار دهید. هنگام راه اندازی، این سرویس فقط برای مشاهده در iPhone ،iPad یا نسخه جدیدتر Apple TV در دسترس بود.

شما هنوز هم باید تمرین را در برنامه Fitness Plus در iPhone یا iPad خود انتخاب کنید. سپس یا نماد ارسال محتوا در گوشه سمت راست پایین صفحه را فشار دهید یا در بخش تنظیمات سریع، آینه صفحه را برای ارسال به دستگاه انتخاب کنید.

اپل واچ از بسیاری از ویژگی‌های مشابه موجود در iOS 14.5 برخوردار است، از جمله ۲۱۷ شکلک جدید و گزینه تغییر موسیقی پیش فرض شما. اپل همچنین به روزرسانی‌هایی را برای iPadOS و TVOS منتشر کرد.

cnet

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *