۱۴۰۳-۰۲-۲۰

ساعت هوشمند وان پلاس در کنار سری ۹ معرفی می‌شود

وان پلاس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ساعت هوشمند وان پلاس با دو مدل – OnePlus Watch و OnePlus Watch RX – به بازار عرضه می‌شود.

ساعت وان پلاس

این شرکت تایید کرده است که OnePlus Watch در ۲۳ مارس (۳فروردین) در کنار سری OnePlus 9 راه‌اندازی می‌شود. وان پلاس پیش از این اعلام کرده بود که مجموعه پرچمداران نسل بعدی در تاریخ ۲۳ مارس در سطح جهانی راه‌اندازی می‌شود.

اکنون یک توییت از طریق حساب OnePlus هند، تأیید کرده است که ساعت OnePlus نیز در کنار آن راه‌اندازی می‌شود. OnePlus Watch با گروه تناسب اندام OnePlus Band در اوایل سال جاری اولین ساعت هوشمند این شرکت خواهد بود. گروه تناسب اندام به عنوان ورود رسمی OnePlus به بازار پوشیدنی مشخص شده است.

ساعت‌های هوشمند وان پلاس

وان پلاس برای تایید اینکه OnePlus Watch در کنار دامنه OnePlus 9 در ۲۳ مارس راه‌اندازی می‌شود، به توییتر و انجمن‌های آن مراجعه کرد.

در حالی که این توئیت تاریخ راه‌اندازی را تأیید می‌کند، اما همچنین دارای نیم نگاهی به ساعت هوشمند است که به نوار بافت سیلیکون و صفحه نمایش دور اشاره دارد.

گزارش شده است که وان پلاس به طور گسترده‌ای دو مدل ساعت هوشمند را به بازار عرضه می کند که ممکن است یکی OnePlus Watch با صفحه نمایش مربع که یک نسخه جدید از ساعت Oppo باشد.

دیگری که ممکن است OnePlus Watch RX نامیده شود، نسخه جدیدی از Oppo Watch RX با صفحه نمایش گرد انتظار می‌رود.

ساعت وان پلاس

قابلیت‌های ساعت هوشمند Oneplus

خبرهایی که قبل‌تر فاش شده است ادعا می‌کند که هر دو ساعت حداقل در گزینه رنگ سیاه Obsidian عرضه می شوند. ساعت‌های هوشمند ممکن است یک موضوع تاریک اختصاصی ارائه دهند و از نمایشگرهای AMOLED برخوردار باشند.

انتظار می‌رود که آنها حالت‌های تمرینی اختصاصی برای ردیابی فعالیت‌هایی از جمله دوچرخه‌سواری داخل سالن، شنا و یوگا داشته باشند. پوشیدنی‌های بدن‌سازی می‌توانند شامل ردیابی ورزشی نیز باشند.

وان پلاس باید در آینده جزئیات بیشتری در مورد مدل‌های OnePlus Watch ارائه دهد.

سری Oneplus9

در مورد محدوده OnePlus 9، انتظار می رود این بار سه مدل OnePlus 9 Pro ، OnePlus 9 و OnePlus 9E شامل شود.

انتظار می رود OnePlus 9 Pro، برترترین مدل این لپ تاپ، از نمایشگر ۶٫۷ اینچی Fluid AMOLED با نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز بهره ببرد.

این تلفن به احتمال زیاد توسط Snapdragon 888 SoC مجهز شده و با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه است. همچنین انتظار می‌رود که یک دوربین چهارگانه عقب با یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ثانویه ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر داشته باشد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *