۱۴۰۳-۰۲-۲۰

تاریخ راه‌اندازی Realme 8 اعلام شد

realme
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت Realme ماه گذشته realme 8 را معرفی کرد و امروز این شرکت اعلام کرد که نسخه ۵G را در ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) رونمایی می‌کند.
این اطلاعیه از شعبه Realme در تایلند منتشر شده است، که ویدیوی کوتاهی را در حساب رسمی فیسبوک خود منتشر کرده و طراحی Realme 8 5G را فاش می‌کند.
همانطور که می‌بینید، Realme 8 5G با متن بزرگ “Dare To Leap” در پشت خود مانند نسخه ۴G ارائه نمی‌شود. علاوه بر این، برخلاف مدل ۴G که با دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی ارائه می‌شود، نسخه ۵G دارای یک تیرانداز کمتر در صفحه عقب خود است که دوربین اصلی از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.
این ویدئو کلیپ جلوی Realme 8 5G را به ما نشان نمی‌دهد، اما ما اعتقاد داریم که این گوشی هوشمند از دو دوربین سلفی در جلوی گوشی بهره‌مند باشد. این به این دلیل است که به نظر می‌رسد Realme 8 5G یک مارک V13 5G با مارک جدید است که ماه گذشته در چین اعلام شد.
صفحه پشتی Realme 8 5G شبیه V13 5G به نظر می‌رسد و این گوشی ریلمی در Geekbench و FCC با ابعاد ۷۰۰ SoC ، ۸ گیگابایت رم ، اندروید ۱۱ ، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و خواننده اثر انگشت جانبی دیده می‌شود (ویژگی‌هایی که در V13 5G نیز وجود دارد).

علاوه بر این، ضخامت (۸٫۵ میلی متر) و وزن (۱۸۵ گرم) Realme 8 5G نیز همان V13 5G است. تنها تفاوت بین هر دو گوشی که اکنون می‌شناسیم تراشه NFC است که در V13 5G وجود ندارد.

بنابراین، اگر Realme 8 5G در واقع مارک V13 5G برای بازارهای جهانی است. علاوه بر مشخصات فاش شده توسط FCC و Geekbench ، با یک LCD 6.5 “FullHD + 90Hz، دوربین سلفی ۸MP و شارژ ۱۸ وات همراه خواهد بود. به این ترتیب مشخصات دقیق Realme V13 5G را بررسی کنید.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *