۱۴۰۳-۰۲-۲۰

طراحی جدید اپل واچ ورزشی‌تر می‌شود

اپل واچ
زمان مطالعه: 3 دقیقه

اپل واچ ممکن است از نسخه Explorer Edition، نسخه ناهموار و فوق‌العاده ورزشی برخوردار شود.

اپل واچ

 

طبق منابعی که به بلومبرگ گزارش داده‌اند، نسخه جدید این ساعت پوشیدنی می‌تواند شامل مقاومت در برابر ضربه و نمای بیرونی لاستیکی باشد. اما آنها همچنین می گویند هنوز کاملا قطعی نیست.

طراحی جدید برای ورزشکاران ورزش‌های سخت

مطابق گزارش روز شنبه بلومبرگ، اپل در حال کار بر روی یک تغییر کاملاً جدید در صنعت اپل واچ باشد که می‌تواند شامل یک پوشش ناهموارتر باشد که به طور خاص برای افرادی طراحی شده است که به ورزشهای سخت مانند سنگ‌نوردی روی می‌آورند.

apple watch

این گزارش می‌گوید که نوع جدید اپل واچ در این شرکت گاهی اوقات Explorer Edition نامیده می‌شود و می‌تواند از پوسته لاستیکی استفاده شده و مقاومت بیشتری در برابر ضربه نسبت به مدل‌های فعلی داشته باشد.

این منابع همچنین تأکید می‌کنند که مانند هر محصولی که هنوز در دست تولید است، در نهایت این ابزار لغو یا به تأخیر می‌افتد.

بلومبرگ خاطرنشان کرد: اپل واچ با ۴۰ درصد سهم بازار در گروه ساعت‌های هوشمند بازار را در دست دارد.

ویژگی‌های هیجان‌انگیز جدید Apple Watch در WatchOS 7.4

به روزرسانی بزرگ بعدی Apple Watch روش‌های جدیدی را برای پخش Fitness Plus به ارمغان می‌آورد.

 

اپل واچ

اپل تاریخ رسمی راه اندازی مرحله بعدی به روزرسانی‌های نرم افزاری خود را اعلام نکرده است، اما نسخه آزمایشی عمومی WatchOS 7.4 نگاهی اجمالی به همه ویژگی‌های جدیدی می‌دهد که انتظار داریم در چند ساعت آینده روی Apple Watch قرار بگیرد. همچنین در این به روزرسانی سازگاری AirPlay 2 برای سرویس تمرینی جدید Fitness Plus را اپل به ارمغان می‌آورد.

با اپل واچ قفل را باز کنید

با آخرین به روزرسانی برای WatchOS 7.4 (و iOS 14.5 در آیفون)، شما می‌توانید از ویژگی‌های موجود در آیفون استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد در هنگام پوشاندن صورت با ماسک از Apple Watch برای تأیید هویت Face ID استفاده کنید.

face id

برای فعال کردن این ویژگی، هر دو دستگاه موبایل و اپل واچ باید آخرین نسخه نرم افزار مربوطه خود را اجرا کنند و باید از رمز عبور محافظت شوند.

در تنظیمات ویژگی iPhone را در گزینه Face ID و passcode تغییر دهید و مطمئن شوید Apple Watch قفل شده و روی مچ دست شما قرار گرفته است. ممکن است در اولین تلاش رمز ورود خود را تایپ کنید، اما پس از این باید بتوانید با کشیدن انگشت به سمت بالا قفل آیفون را با Face ID باز کنید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *