۱۴۰۳-۰۲-۲۹

قابلیت جدید اینستاگرام برای محافظت از کاربران زیر سن قانونی

اینستاگرام
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینستاگرام برای جلوگیری از ایجاد حساب برای کودکان زیر سن قانونی، از تماس بزرگسالان با کاربران جوان جلوگیری می‌کند.

اینستاگرام

اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی برای تعیین سن کاربر در هنگام ورود به سیستم، تلاش می‌کند تا کاربران کم سن خود را پیدا کند.

فناوری جدید اینستاگرام برای کاربران زیر سن قانونی

اینستاگرام متعلق به فیسبوک، روز سه شنبه از فناوری جدید با هدف جلوگیری از ایجاد حساب کاربری در کودکان زیر سن قانونی و جلوگیری از تماس بزرگسالان با کاربران جوانی که نمی‌شناسند رونمایی کرد.

این آخرین اقدامی بود که به نگرانی در مورد تماس نامناسب بین بزرگسالان و کودکان در پلتفرم اینستاگرام پاسخ می‌داد، که مانند اکثر سرویس ها حداقل سن ۱۳ سال را تعیین می‌کند.

اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی برای تعیین سن کاربر در هنگام ورود به سیستم، تلاش می‌کند تا کاربران زیر سن خود را پیدا کند.

 

instagram

اینستاگرام در یک پست وبلاگ گفت:

“در حالی که بسیاری از مردم در مورد سن خود صادق هستند، ما می‌دانیم که جوانان می‌توانند در مورد تاریخ تولد خود دروغ بگویند. ما می‌خواهیم برای جلوگیری از این اتفاق اقدامات بیشتری انجام دهیم؛ اما تأیید سن آنلاین افراد پیچیده است و بسیاری از افراد در صنعت ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.”

“برای مقابله با این چالش، ما در حال توسعه فناوری جدید هوش مصنوعی هستیم که به ما کمک می‌کند تا نوجوانان را ایمن نگه داریم و از ویژگی‌های جدید مناسب سن استفاده کنیم.”

علاوه بر این، غول کالیفرنیایی گفت که ویژگی جدیدی را برای جلوگیری از تماس و پیام‌های ناخواسته با افراد زیر ۱۸ سال که بزرگسالان آن‌ها را دنبال نمی‌کنند اجازه نمی‌دهد.

اینستاگرام گفت:

“این ویژگی به کار ما برای پیش‌بینی سن افراد با استفاده از فن‌آوری یادگیری ماشین و سنی است که افراد هنگام ورود به سیستم به ما می‌دهند.”

اینستاگرام همچنین در حال بررسی روش‌هایی برای ایجاد مشکل در تعامل بزرگسالانی است که “رفتارهای بالقوه مشکوکی” از جمله محدود کردن این بزرگسالان برای دیدن حساب‌های پیشنهادی نوجوانان از خود نشان داده‌اند.

این شبکه متمرکز بر تصویر نشان می‌دهد که نوجوانان را نسبت به رفتار بزرگسالان از جمله ارسال تعداد زیادی پیام خصوصی هشدار می‌دهد.

اینستاگرام گفت: “ما از این ابزار برای هشدار به گیرندگان استفاده خواهیم کرد و به آنها گزینه‌ای برای پایان دادن به مکالمه یا مسدود کردن، گزارش دادن یا محدود کردن بزرگسالان خواهیم داد.”

این ویژگی می‌تواند برای بسیاری از والدین که نگران آسیب‌هایی که به فرزندشان وارد می‌شود کمک کند.

gadgets

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *