۱۴۰۳-۰۲-۲۹

تلگرام به دنبال پر کردن جای Clubhouse

تلگرام
زمان مطالعه: 4 دقیقه

گفتگوی صوتی برای اولین بار در ماه دسامبر ظاهر شد و بعد جدیدی از گفتگوی زنده را به گروه‌های تلگرامی اضافه کرد. این قابلیت اکنون در کانال‌ها نیز در دسترس است و دیگر محدودیتی در تعداد شرکت‌کنندگان وجود ندارد.

تلگرام

افزودن قابلیت گفتگوی صوتی در کانال‌های تلگرام

این به روزرسانی همچنین چت‌های صوتی قابل ضبط، تعداد شرکت‌کنندگان بالا، لینک‌های دعوت برای گویندگان و شنوندگان، عنوان چت صوتی و راهی برای پیوستن چهره‌های عمومی به چت‌های صوتی در کانال‌هایی که عضو آن هستند را امکان‌پذیر کرده است.

چت های صوتی بی حد و مرز

سرپرست کانال‌ها و گروه‌های عمومی اکنون می‌توانند گپ صوتی را برای میلیون‌ها شنونده زنده میزبانی کنند. هر چقدر شما محبوب باشید و یا خوب صحبت کنید، طرفداران و شنوندگان بیشتری را خواهید داست. این مانند این است که رادیوی عمومی برای قرن بیست و یکم اختراع شده است.

تلگرام

برای شروع گپ صوتی، نمایه هر گروه یا کانالی را که در آن سرپرست هستید باز کنید، روی (⋮) یا (⋯) ضربه بزنید و شروع گپ صوتی را انتخاب کنید.

چت‌های ضبط شده

در حالی که برخی مکالمات به صورت موقتی انجام می‌شوند، برخی دیگر ارزش ضبط و انتقال به اشخاصی که حضور نداشته‌اند را دارند. اکنون سرپرستان می‌توانند از طریق گپ‌های صوتی، صدا را ضبط کنند تا گفتگوها را ذخیره کرده و برای دنبال کنندگانی که این رویداد را از دست داده‌اند منتشر کنند.

تلگرام

پس از پایان ضبط، فایل صوتی بلافاصله در پیام‌های ذخیره شده شما در دسترس قرار می‌گیرد. حتی شما می‌توانید برای اطمینان از بابت ضبط شدن گپ مورد نظرتان که در حال ضبط هستند با یک چراغ قرمز در کنار عنوان خود آگاه شوید.

قبل از صحبت اعلام کنید

در چت‌هایی که شرکت‌کنندگان برای صحبت کردن دسترسی ندارند، شنوندگان می‌توانند برای دسترسی داشتن اجازه بگیرند.

تلگرام

متن بیوگرافی شما اکنون در لیست شرکت کنندگان قابل مشاهده است؛ که می توانید از آن برای جزئیات تخصص، علایق یا فقط اطلاعات کمی درباره خود استفاده کنید. این اطلاعات ممکن است به مدیران کمک کند جای خوبی برای سوالات یا نظرات شما پیدا کنند.

لینک‌های مختلف برای شنونده‌ها و گوینده‌ها

سرپرستان گروه‌ها و کانال‌های عمومی اکنون می‌توانند لینک‌های دعوت ایجاد کنند که بلافاصله گپ صوتی را باز می‌کنند. برای بلندگوها و شنوندگان می‌توانید لینک‌های جداگانه‌ای ایجاد کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به بی‌صدا کردن مهمانان نیست.

telegram

گپ‌های صوتی همچنین عناوین اختیاری دارند که به کاربران کمک می‌کنند قبل از عضویت موضوع مکالمه را مشاهده کنند.

به عنوان عضو شوید …

هنگام ورود به چت صوتی در یک کانال، کاربران این امکان را دارند که با حساب شخصی خود بپیوندند یا به عنوان یکی از کانال‌های خود ظاهر شوند. افراد مشهور می‌توانند از این امر استفاده کنند تا از جلب توجه زیاد به حساب‌های شخصی خود جلوگیری کنند.

telegram

به عنوان مثال، روسای جمهور برزیل و ترکیه می‌توانند برای گفتگو در کانال پاول دوروف دیدار کنند و به سوالات کاربران پاسخ دهند بدون اینکه لیست چت آنها مملو از نامه هواداران باشد.

و بیشتر

اگر هنگام ارسال پیام‌ها گپ اشتباهی را انتخاب کرده‌اید، قبل از ارسال آنها دکمه X را فشار دهید. این کار برای لغو بازارسال یا انتخاب گپ دیگر به شما کمک می‌کند.

تلگرام

همچنین می‌توانید هنگام گوش دادن به پیام‌های صوتی طولانی مدت، پخش را از جایی که متوقف کرده اید دوباره پخش کنید. این مورد قبلاً برای فیلم‌های طولانی و آهنگ‌های صوتی طولانی در دسترس بود.

آخرین قابلیت که در این مقاله به آن می‌پردازیم؛ کاربران آندروید می‌توانند انتخاب کنند که کدام اقدام به کشیدن سمت چپ لیست چت اختصاص داده شود: بایگانی کردن گپ‌ها، پین کردن، بی‌صدا کردن، حذف یا علامت‌گذاری آنها به عنوان خوانده شده. (در iOS، بسته به اینکه از چه راهی بکشید، همه این اقدامات کشیدن همیشه در دسترس است.)

آیا تلگرام شما به روزرسانی شده است؟ به نظرم باید سریع‌تر تلگرام را به روزرسانی کنید و از این قابلیت استفاده کنید.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *