۱۴۰۳-۰۲-۱۳

توضیحات اپل درباره ویژگی‌های جدید سرویس پیش فرض موسیقی برای iOS 14.5 Beta

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپل درباره ویژگی سرویس پیش فرض موسیقی برای iOS 14.5 Beta توضیحاتی ارائه می‌دهد.

اپل خاطرنشان کرد که هیچ تنظیماتی در iOS وجود ندارد که کاربران بتوانند سرویس موسیقی پیش فرض خود را تنظیم کنند.

چگونه این ویژگی را فعال کنیم؟

اپل اخیراً تصریح کرده است که نسخه بتا iOS 14.5 در واقع به کاربران امکان انتخاب سرویس موسیقی پیش فرض جدید را نمی‌دهد. این ویژگی مبتنی بر هوش سیری است؛ به این معنی که با یادگیری دستیار مجازی برای درک بهتر عادت‌های گوش دادن به کاربران خود، می‌تواند با گذشت زمان بهبود یابد و حتی تغییر کند.

به گزارش The Verge ، به نظر می‌رسد نسخه بتا iOS 14.5 که در ماه فوریه منتشر شد دارای ویژگی است که کاربران بسیاری منتظر آن بودند. به نظر می‌رسید که کاربران می‌توانند Spotify یا سایر سرویس‌های موسیقی را به عنوان پیش فرض درخواست‌های Siri تنظیم کنند. پس از انتخاب، درخواست‌های آهنگ Siri از سرویس موردنظر کاربر بدون نیاز به انتخاب مجدد آنها پخش می‌شود.

اما اپل این ویژگی را معادل تنظیم یک برنامه پیش فرض نمی‌داند. گزینه‌ای که اخیراً شروع به اجازه آن برای برنامه‌های ایمیل و مرورگر کرده است. این ویژگی تلاش برای کمک به سیری در یادگیری برنامه‌های گوش دادن است که ممکن است فردی بخواهد برای انواع مختلف محتوای صوتی، نه فقط موسیقی، استفاده کند.

اپل همچنین اشاره کرد که بر خلاف گزینه‌های موجود برای تنظیم سرویس ایمیل یا مرورگر پیش فرض، هیچ تنظیماتی در iOS وجود ندارد که کاربران بتوانند سرویس موسیقی خود را به طور پیش فرض تنظیم کنند. با این حال، کاربران هنوز هم می‌توانند درخواست کنند که آهنگی از سرویس خاصی به عنوان بخشی از درخواست Siri آنها پخش شود.

طبق گفته The Verge، به نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار برای بهبود این ویژگی است؛ زیرا قبل از اینکه نسخه سوم معرفی شود، از نسخه بتا دوم حذف شد. با این حال، همیشه این احتمال وجود دارد که ویژگی قبل از انتشار نهایی تغییر کند زیرا هنوز در نسخه بتا است.

شما خواننده تلکام دی از چه برنامه‌ای برای پخش موسیقی در موبایل اپل خود استفاده می‌کنید؟ از طریق دیدگاه با ما درمیان بگذارید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *