۱۴۰۳-۰۲-۲۰

ویژگی پرسش و پاسخ در TikTok

TikTok
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیک تاک (TikTok) در تلاش است تا ویژگی پرسش و پاسخ را به قابلیت‌های خود اضافه کند.

قابلیت پرسش و پاسخ در TikTok

TikTok به طور رسمی ویژگی جدید پرسش و پاسخ را راه اندازی کرده است که برای کمک به سازندگان در پاسخ به سوالات طرفداران خود طراحی شده است. این قابلیت هم در فیلم‌های از قبل ضبط شده و هم در ویدئوهای زنده در دسترس است و با این کار بینندگان نظر خود را به عنوان سوال کامنت می‌کنند. سپس سازندگان ویدئو می‌توانند از طریق نظر متنی یا پاسخ ویدیویی به سوالات پاسخ دهند.

 

در ویدئوهای زنده (Live)، ارائه‌دهندگان می‌توانند سوالات را از یک منوی اختصاصی انتخاب کنند، و سپس انتخاب می‌کنند که آنها را در طول پاسخ‌های زنده بولد کنند. در پاسخ‌های ویدئویی، می‌توان نظرات پرسش و پاسخ را به عنوان برچسب اضافه کرد، که به ویدیویی که در ابتدا سوال از آن پرسیده شده است پیوند می‌دهد. بخش جدیدی در نمایه سازنده، تمام سوالات و پرسش‌های وی را در یک مکان جمع می‌کند و همچنین به عنوان مکان دیگری برای مشاهده سوالات بینندگان عمل می‌کند.

چگونه این ویژگی را فعال کنیم؟

تیک تاک می‌گوید این ویژگی برای حساب‌های سازنده در دسترس است، که هرکسی می‌تواند از طریق گزینه “مدیریت حساب” در تنظیمات به آن دسترسی پیدا کند. این شرکت می‌گوید: “برای روشن کردن پرسش و پاسخ، به صفحه تنظیمات و حریم خصوصی خود بروید، Creator را انتخاب کنید، روی پرسش و پاسخ ضربه بزنید و دکمه” روشن کردن پرسش و پاسخ “را بزنید تا ویژگی فعال شود.”

ویژگی پرسش و پاسخ در اوایل سال جاری به عنوان ویژگی انتخاب حساب‌های سازنده با بیش از ۱۰ هزار دنبال کننده در حال آزمایش بود. اکنون، این برنامه در سراسر جهان برای هر کسی در دسترس است.

شما خواننده تلکام دی آیا از TikTok استفاده می‌کنید یا Likee؟

با ما از طریق قسمت دیدگاه، نظرتان را درمیان بگذارید و بگویید بیشتر دوست دارید درباره چه اپلیکیشنی مطلب بخوانید؟

منبع: theverge

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *