۱۴۰۳-۰۲-۱۵

سیاست حریم خصوصی واتساپ را تا ۱۵ مه می‌توانید قبول کنید

واتساپ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

واتساپ برای ادامه استفاده از برنامه، به کاربران یادآوری می‌کند که تا ۱۵ مه سیاست حفظ حریم خصوصی به روز شده را بپذیرند.

واتساپ در زمان اعلام سیاست جدید روشن کرد که این هدف عمدتا برای مشاغل استفاده کننده از سیستم عامل خود است.

واتساپ

یادآوری واتساپ به کاربران برای قبول سیاست‌های جدید حریم خصوصی

واتساپ شروع به یادآوری سیاست حفظ حریم خصوصی به روز شده و نحوه اعمال آن از ۱۵ مه به کاربران کرده است. سرویس پیام‌رسانی فوری متعلق به فیسبوک، سیاست حفظ حریم خصوصی خود را در اوایل فوریه به روز کرد و از کاربران خواست شرایط جدید را تا ۸ فوریه بپذیرند.

با این حال، خشم شدید مردم نسبت به سیاست جدید، تاریخ اجرای آن را به ۱۵ مه موکول کرد. اکنون ، کاربران واتساپ این سرویس که به آنها یادآوری می‌کند سیاست جدید را بپذیرند در توییتر به اشتراک می‌گذارند.

 

به نظر می‌رسد واتس اپ در صورت تمایل به استفاده از برنامه پیام‌رسان، به کاربران خود یادآوری می‌کند که باید قبل از ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) سیاست جدید را بپذیرند.

در این یادآوری به طور خلاصه سیاست جدید را بیان می‌کند که واتساپ حریم خصوصی مکالمات شخصی کاربر را تغییر نمی‌دهد. همچنین تکرار می‌کند که سیاست حفظ حریم خصوصی از ۱۵ مه ۲۰۲۱ اجرا می‌شود و کاربران برای ادامه استفاده از WhatsApp باید آن را بپذیرند. حتی بدون اطلاع از خط مشی، اخطار نیز پاک می‌شود.

 

واتساپ

 

واتساپ هنگامی که اعلام کرد به عنوان بخشی از سیاست حفظ حریم خصوصی به روز شده، نحوه تغییر داده‌های کاربر از طریق سیستم عامل خود را تغییر می‌دهد، مورد توجه کاربران قرار گرفت. خط مشی به روز شده عمدتا برای مشاغل استفاده کننده از سیستم عامل خود، مطابق سرویس پیام‌رسانی متعلق به فیس بوک، در نظر گرفته شده است. اما در صورت پذیرش خط مشی، این برنامه مجاز است مشخصات کاربر مانند شماره تلفن و داده‌های معاملات آنها را به اشتراک بگذارد. همچنین به واتساپ اجازه می‌دهد تا داده‌ها را با فیسبوک و دیگر شرکت‌های تابعه آن به اشتراک بگذارد.

اگر کاربران سیاست جدید را تا ۱۵ مه قبول نکنند ، تا زمانی که قبول نکنند ، عملکرد کامل واتس اپ را ندارند. کاربران می توانند برای مدت کوتاهی تماس و اعلان دریافت کنند ، اما قادر به خواندن یا ارسال پیام از برنامه نخواهند بود.

منبع: gadgets.ndtv.com

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *