۱۴۰۳-۰۲-۲۸

استودیو دایس در پی انتشار فصل دوم بازی بتلفیلد ۲۰۴۲

بازی بتلفیلد 2042
زمان مطالعه: 3 دقیقه

این روزها با استقبال گسترده‌ای از بازی‌های بتل رویال و سیستم‌هایی مانند بتل پس، بازی‌های آنلاین چند نفره رایگان افزایش یافته است. بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ در زمان عرضه خود چندان خوب عمل نکرد، همچنین مشکلات آن همچنان برطرف نشده‌اند. مشکلات این بازی باعث شدند که بازی نتواند مخاطبین زیادی به دست بیاورد. با وجود این، استودیوی سازنده بازی بتلفیلد ۲۰۴۲، شرکت دایس (DICE)، بدون این که پشیمان باشد با فصل دوم بتلفیلد ۲۰۴۲ می‌خواهد شرایط بازی را تغییر دهد. پس از انتشار به‌روزرسانی فصل اول آن در اوایل ژوئن تعداد بازیکنان همزمان بازی در استیم افزایش یافت و در حال حاضر فصل دوم در شروع می‌شود. در این فصل با یک نقشه‌ی جدید، یک متخصص (specialist) جدید، سلاح و وسایل نقلیه‌ی جدید مواجهیم که در تاریخ ۳۰ آگوست (۸ شهریور) فصل دوم بتلفیلد را اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

شرکت دایس در فصل دوم بتلفیلد برخی از نقشه‌های روز عرضه‌ی بازی یعنی Renewal و Orbital را بر اساس بازخورد بازیکنان بازبینی خواهد کرد. Renewal در سپتامبر و Orbital در اکتبر به‌روزرسانی خواهندشد. همچنین یکی دیگر از نقشه‌های زمان انتشار بازی یعنی Kaleidoscope نیز بازسازی شده است. استودیوی سازنده نیز بر آن است تا محدودیت‌هایی را روی ابزارهای متخصصان، کلاس‌های قدیمی بازی و آشنای بتلفیلد اعمال کند تا به نوعی بتواند مخاطبین را به نسخه‌ی ۲۰۴۲ بازگرداند. این خبر برای طرفداران پیشین و کسانی که روی ابزارهای نام برده مسلط شده‌اند، چندان خوشایند نخواهد بود.

ویژگی‌های جدید فصل دوم بازی  Battlefield 2042 

نقشه‌ی جدیدی که درفصل دوم بتلفیلد عرضه خواهد شد، به اندازه‌ی نقشه‌ی فصل اول جلب توجه نمی‌کند با وجود این، نقشه فصل دوم شامل از یک کشتی باری برخوردار است که مبارزات را به نوعی فشرده‌تر کرده است. EBLC-RAM از وسایل نقلیه‌ی جدید بازی است که خود یک اسلحه دارد و دیگری یک ماشین سبک وزن است که برای مانور دادن گزینه‌ی خوبی است. همچنین نارنجک‌های گیج‌کننده و سه تفنگ جدید در آپدیت جدید به بازی اضافه می‌شوند که در میان آن‌ها از همه جالب‌تر PF41 است؛ یک کلت کاملا خودکار که از یک خشاب P90 استفاده می‌کند.

متخصص جدید فصل دوم بتلفیلد کرافورد (Crawford) نام دارد. او با استفاده از یک سلاح مینی گان مشخص، بازیکنان را احیا می‌کند، سپس مهمات گجت‌های آن‌ها را تامین خواهد کرد. اسلحه مینی گان برای هدف‌گیری روی درهای موجود روی نقشه که بازیکنان از آن خارج خواهند شد، استفاده می‌شود. فصل دوم این بازی مطابق با انتظارات با بتل پس جدیدی ارائه خواهد شد. شرکت دایس بر رایگان بودن سلاح‌ها و وسایل نقلیه‌ی جدید و هر چیزی که روی گیم‌پلی تأثیر بگذارد، تاکید کرده است.

پیشرفت‌های بازی بتلفیلد ۲۰۲۴ نسبت به قبل

فصل دوم بازی بتلفیلد 2042

در فصل دوم بتلفیلد سیستم جدیدی ارائه خواهد شد که طبق آن به بازیکنان اجازه داده می‌شود تا بتوانند قفل اسلحه‌ها و وسایل نقلیه‌ی فصل‌های گذشته و همچنین اسلحه‌های بازی‌های قدیمی سری بتلفیلد را باز کنند. بخش پورتال نیز با تغییراتی ارائه می‌گردد که شامل قوانین جدید، مناطق و اسلحه‌های جدید می‌شود.

بتلفیلد ۲۰۴۲ در تلاش است تا مشکلات گذشته‌اش را برطرف کند تا بتواند متناسب با انتظارش مخاطبین را به خود جذب کند.

ناگفته نماند که شرکت دایس نیز در ماه ژوئن اعلام کرد؛ تمام تمرکز خود را روی بازی گذاشته است. این خبر شایعات مبنی بر کنارگذاشته شدن بازی از سوی استودیوی سازنده رد کرد. البته شاید قیمت بالای بازی که حدود ۶۰ دلار است موجب عدم محبوبیت این بازی شود، مخصوصا که بازی‌های رایگان با امکانات بیشتری در این سطح در دسترس هستند.

اینطور دیده می‌شود که شرکت الکترونیک آرتز برای سری بتلفیلد برنامه‌های به‌خصوصی دارد که ممکن است در ادامه فراتراز نسخه‌ی ۲۰۴۲ بازی باشند. رئیس استودیوی ریسپاون (Respawn)، وینس زامپلا (Vince Zampella)، اکنون مسئولیت این مجموعه‌ی محبوب را عهده‌دار است و شایعات گویای آن است که حداقل یک بازی تک نفره‌ی جدید از این سری در دست توسعه‌ دارد.

فصل دوم بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی در دسترس است. فصل دوم  بتلفیلد در ۸ شهریور عرضه خواهد شد و تمام آنچه که درباره‌ آن‌ها صحبت کردیم مانند نقشه، اسلحه‌ها، وسایل نقلیه و متخصص جدید برای گیمرهای بازی کاملا رایگان خواهد بود. ناگفته نماند که آیتم‌های تزئینی و غیررایگان نیز وجود خواهند داشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تلکام دی و خرید کالای دیجیتال با تلکام همراه شوید.

 

عرضه بازی The Lords of the Fallen در سال ۲۰۲۳

منبع

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *