۱۴۰۳-۰۲-۱۸

بهترین برنامه‌های ضبط صدا برای اندروید

ضبط صدا
زمان مطالعه: 3 دقیقه

برنامه‌های ضبط صدا برای اندروید موضوع مقاله‌ی امروزمان است.

یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های هر دستگاه اندرویدی، امکان ضبط کردن صدایتان است. موبایل‌های اندرویدی معمولاً دارای یک ضبط کننده صدا داخلی هستند. برنامه‌های ضبط صدا فاقد برخی ویژگی‌های اساسی هستند و برخی از آنها فقط به ضبط مکالمات محدود می‌شوند. در این مقاله، ما بهترین برنامه‌های ضبط صدا را برای اندروید به اشتراک خواهیم گذاشت.

۱٫ Easy Voice Recorder

ضبط صدا

بهترین برنامه ضبط کننده صدا موجود در فروشگاه گوگل پلی Easy voice recorder است. هزاران کاربر در حال حاضر از این برنامه برای ضبط صدا در پس زمینه استفاده می‌کنند. نکته جالب در مورد ضبط کننده Easy Voice این است که می‌تواند صدا را حتی در حالت خاموش بودن صفحه ضبط کند. اگر در مورد سازگاری فایل صحبت کنیم، ضبط کننده آسان صدا از طیف گسترده‌ای از قالب‌های صوتی مانند WAV ، AMR ، PCM و غیره پشتیبانی می‌کند.

۲٫ Voice Recorder

voice recorder

ضبط صوت، ساده‌ترین برنامه ضبط صدا موجود در فروشگاه گوگل پلی است. با استفاده از Voice Recorder می‌توانید به راحتی صدای خود را با کیفیت بالا ضبط کنید. با این حال، لطفا توجه داشته باشید که این یک برنامه ضبط صدا است، نه یک ضبط تماس. هیچ تماس ورودی یا خروجی ضبط نمی‌کند. برنامه فقط از دو قالب ضبط صدا پشتیبانی می‌کند – mp3 و Ogg.

۳٫ Parrot

ضبط صدا

این یکی از منحصر به فردترین برنامه‌های ضبط صوت اندروید در لیست است. به کاربران امکان می‌دهد از بلندگو، میکروفون یا میکروفون بلوتوث برای ضبط استفاده کنند. همچنین ابزارهایی را برای حذف نویز پس زمینه، اکو از ضبط‌های صوتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ابزارهای پس از ضبط Parrot شامل افزایش صدا، افزایش باس، ریورب از پیش تعیین شده و … می‌باشد.

۴٫ Hi-Q MP3 Voice Recorder

ضبط صوت

اگر به دنبال یک برنامه ضبط صدای رایگان و کامل برای موبایل‌های اندروید خود هستید، شک نکنید بهترین انتخاب Hi-Q MP3 Voice Recorder است. این برنامه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها مانند ابزارکهای صفحه اصلی را برای ضبط صدا، انتخاب دستی میکروفون ورودی و غیره به شما ارائه می‌دهد. هر ضبط صدا به صورت پیش فرض در قالب MP3 ذخیره می‌شود، اما می‌توانید برنامه را در WAV ، OGG ، فرمت M4A یا FLAC ضبط و ذخیره کنید. این برنامه از ضبط تماس تلفنی پشتیبانی نمی‌کند.

۵٫ Voice Memos

voice recorder

همانطور که از نام برنامه برمی‌آید، Voice Memo یک برنامه اندرویدی است که برای ضبط یادداشت‌ها طراحی شده است. دانشجویان بیشتر از این برنامه برای ضبط سخنرانی‌های طولانی استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانید از این برنامه برای ضبط مصاحبه یا جلسات جلسه و غیره استفاده کنید. بهترین نکته در مورد Voice Memos این است که به کاربران امکان می‌دهد هنگام ضبط برچسب‌ها را اضافه کنند. برچسب با کد رنگی مهر زمان را مشخص می‌کند که دسترسی به آن را پس از ضبط آسان می‌کند.

ما از بین برنامه‌های مختلف بررسی کردیم و این ۵ برنامه ضبط صدا را برای معرفی به شما انتخاب کردیم. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد.

شما از چه برنامه‌ی ضبط صدا استفاده می‌کنید؟ از طریق دیدگاه با ما در میان بگذارید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *