۱۴۰۳-۰۲-۳۱

معرفی گلکسی F12 و F02s در هندوستان

سامسونگ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ گلکسی F12 اصلاح‌شده‌ی M12 است اما F02s چیزی نیست جز M02 در رنگ‌های جدید که عرضه شده است.

سامسونگ

سامسونگ گلکسی F12

با F12، شما یک صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی قطره قطره قطره قطره قطره قطره قطره قطره در سطح با رزولوشن + FHD و سرعت تازه‌سازی ۹۰ هرتز دریافت می‌کنید. Exynos 850 در راس آن قرار دارد که به کمک ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا است. یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق العاده و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو و داده‌های عمق وجود دارد. باتری با سرعت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت ارائه می‌شود و یک شارژر ۱۵ وات در جعبه دریافت می‌کنید.

F12

قیمت Galaxy F12 با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه از ۱۰۹۹۹ INR (150 دلار) شروع می‌شود در حالی که مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی برای ۱۱۹۹۹ INR (163 دلار) است. اولین فروش از ۱۲ آوریل آغاز می‌شود.

سامسونگ گلکسی F02s

سامسونگ گلکسی F02s همچنین دارای یک صفحه نمایش ناچیز با قطره آب ۶٫۵ اینچی است اما وضوح تصویر را تا ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل کاهش می‌دهد. در پشت، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دو واحد ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو و داده‌های عمق وجود دارد. Snapdragon 450 SoC انتخابی است که با ۳/۴ گیگابایت RAM و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی سازگار است و از طریق microSD قابل ارتقا است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت وارد می‌شود.

F02s

قیمت Galaxy F02s با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه از ۸۹۹۹ INR (123 دلار) شروع می‌شود در حالی که مدل ۴/۶۴ گیگابایتی ۹۹۹۹ INR (136 دلار) است. اولین فروش از ۹ آوریل آغاز می‌شود.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *