۱۴۰۳-۰۲-۲۰

ویژگی جدید اندروید ۱۲ و حل مشکل کاربران

اندروید 12
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اندروید ۱۲ سرانجام ممکن است یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات موبایل‌ها را برطرف کند.

 

طبق گفته ۹to5Google، اندروید ۱۲ با استفاده از دوربین جلو، عامل چرخش خودکار را در جهت‌گیری موبایل شما که نسبت به چهره شما تغییر می‌کند را اصلاح می‌کند.

بزرگترین مسئله چرخش خودکار این است که وقتی در زاویه خوابیده‌ هستید خوب کار نمی‌کند، زیرا تلفن به سمت بالا می چرخد ​.

ظاهراً این ویژگی جدید فقط به تلفن های Google Pixel خواهد رسید.

همزمان با قابلیت چرخش خودکار، چند ویژگی احتمالی اندروید ۱۲ از طریق XDA Developers افشا شده است.

ویژگی‌های دیگری که اضافه می‌شود

اولین مورد “کاهش روشنایی” نام دارد و این یک ویژگی دسترسی است که برای کمک به کسانی که دارای ضعف بینایی هستند؛ احتمالاً باعث کاهش کنتراست نمایشگر برای سهولت در مشاهده می‌شود. گرچه ما هنوز چیزهای زیادی در مورد این حالت نمی دانیم.

در مرحله دوم ، خبری از حالت جدید متمرکز بر بازی وجود دارد ، اگرچه جزئیاتی در مورد آنچه که این مسئله به ارمغان می‌آورد وجود ندارد. بسیاری از برندهای موبایل حالت بازی خود را دارند و آنها اغلب اعلان‌ها را ساکت می‌کنند. تمام قدرت پردازش موبایل را به بازی اختصاص می‌دهند و گاهی اوقات ویژگی‌های اضافی مانند کنترل‌های روی صفحه و پشتیبانی از کنترل را به ارمغان می‌آورند.

بنابراین حالت جدید بازی اندروید ۱۲ می‌تواند ویژگی‌های مشابهی را به همراه داشته باشد، اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم. این ویژگی‌ها هم اکنون شایعه شده‌اند و ما باید منتظر بمانیم تا گوگل در اواسط سال ۲۰۲۱ سیستم‌عامل را به نمایش بگذارد تا در مورد ویژگی‌های رسمی تأیید شود.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *