۱۴۰۳-۰۲-۲۰

استفاده از فیلترهای مختلف در اسنپ‌ چت

اسنپ چت
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اسنپ‌ چت یکی از صدها برنامه اشتراک عکس برای موبایل‌های هوشمند با هر سیستم عاملی است. Snapchat یک برنامه با بالاترین امتیاز برای ضبط عکس‌های باورنکردنی، به اشتراک گذاری عکس‌ها، فیلم‌ها، متن و نقاشی استفاده می‌شود.

اسنپ چت

اسنپ چت بیشتر به دلیل فیلترهای عکس و فیلمش شناخته شده است. فیلترهای Snapchat می‌توانند بسیار سرگرم کننده باشند و در کمترین زمان و بدون هیچ زحمتی می‌توانند شما را تغییر دهند.

استفاده از چند فیلتر در اسنپ چت

اگر تا به حال از اسنپ چت استفاده کرده‌اید، حتما می‌دانید که این برنامه به شما امکان می‌دهد فیلترها را در حین گرفتن یا پس از گرفتن آن اعمال کنید. بسیاری از کاربران فکر می‌کنند که فقط می‌توانند یک فیلتر را در تصویر اعمال کنند. اما اشتباه می‌کنند.شما می‌توانید به راحتی از چند فیلتر همزمان در Snapchat استفاده کنید.

مراحل استفاده از چندین فیلتر در اسنپ چت

اگر علاقه‌مند به استفاده از فیلترهای متعدد در اسنپ چت هستید، این مقاله راهنمای مفصلی در مورد نحوه استفاده همزمان از چند فیلتر در Snapchat برای اندروید است.

مرحله ۱٫ اول از همه، به فروشگاه گوگل پلی بروید و “Snapchat” را جستجو کنید. برنامه را نصب یا به روز کنید.

اسنپ چت

مرحله ۲٫ پس از اتمام، برنامه اسنپ چت را باز کنید و با استفاده از دوربین فیلتری را انتخاب و عکس بگیرید. همچنین می‌توانید عکس‌های موجود خود را وارد کنید.

اسنپ چت

مرحله ۳٫ پس از افزودن، دوباره ضربه محکم و ناگهانی (swipe for filters) را بکشید تا فیلتر اعمال شود. اولین فیلتر را بر روی ضربه محکم و ناگهانی شما اعمال می‌کند.

مرحله ۴٫ اگر می‌خواهید فیلتر دوم را اضافه کنید، انگشت خود را بر روی ضربه محکم و ناگهانی نگه دارید و از انگشت دیگری استفاده کنید تا دوباره برای فیلتر دیگر بکشید.

مرحله ۵٫ شما می‌توانید حداکثر ۳ فیلتر در یک عکس و پنج فیلتر در یک عکس یا ویدیو اعمال کنید.

مرحله ۶٫ پس از اتمام ، آن را ذخیره کنید. اکنون می توانید اسنپ چت را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خودشه! شما انجام دادید. به این ترتیب می‌توانید چندین فیلتر اسنپ چت را روی عکس‌ها و فیلم‌ها اعمال کنید.

این مقاله در مورد استفاده همزمان چندین فیلتر در Snapchat است. امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد!

لطفاً آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *