۱۴۰۳-۰۲-۱۵

مشخصات اندروید ۱۲

اندروید 12
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اندروید ۱۲ مشخصاتش اعلام شد. در این به‌روزرسانی تغییرات UI، حالت بازی و موارد دیگر مشخص شده است.

اندروید ۱۲

گوگل به زودی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ خود را عرضه می‌کند. به زودی، پیش نمایش این سیستم عامل را مشاهده خواهیم کرد.

اکنون، گزارش‌هایی وجود دارد که گوگل در حال انجام چندین تغییر دیگر مانند ویژگی ذخیره‌سازی برای پنجره‌های تصویر در تصویر، حالت یک دست، تغییرات UI مانند طراحی “Material Next”، یک ویژگی گردش خودکار هوشمندتر، حالت بازی و موارد دیگر است.

با این حال، انتظار می‌رود همه این ویژگی‌ها به بازار بیایند زیرا به طور رسمی تأیید نشده است که این ویژگی‌ها به نسخه رسمی اندروید ۱۲ راه پیدا می‌کنند.

اجازه دهید آخرین ویژگی‌های اندروید ۱۲ که ارائه شده را بررسی کنیم.

 

خودکار هوشمند کنید

بسیاری از اوقات چرخش خودکار در موبایل روشن است و ما نمی‌دانیم. هنگامی که صفحه تلفن در صورت عدم نیاز چرخانده می‌شود، بسیار آزاردهنده است. اما اکنون، به نظر می‌رسد گردش خودکار می تواند به یک ویژگی تبدیل شود؛ زیرا گوگل در حال کار بر روی این ویژگی هوشمند است. جزئیات دیگری اعلام نشده است، اما این ویژگی ممکن است در به روزرسانی ارائه شود.

حالت بازی

گوگل در حال کار روی “حالت بازی” جدید است. این یک سرویس مدیریت بازی جدید است که متفاوت از GameManagerClient موجود است. بخشی از خدمات گوگل پلی که برای مدیریت جلسات بازی استفاده می‌شود. سرویس “GameManager” سرویسی برای مدیریت ویژگی‌های مربوط به بازی نامیده می‌شود.

این سرویس می‌تواند حالت بازی را مدیریت کرده و داده‌ها را در راه‌اندازی مجدد ادامه دهد. جزئیاتی در مورد اینکه این ویژگی چه کاری می‌تواند انجام دهد وجود ندارد. اما می‌توانیم فرض کنیم که این “حالت بازی” ممکن است تنظیمات اساسی کمی مانند خودکارسازی، روشنایی خودکار و موارد دیگر را مدیریت کند.

حالت تصویر در تصویر

این حالت برای اولین بار برای تلفن‌های اندروید اورئو معرفی شد، پس از آن با چند به روزرسانی کاربردی مشاهده شد. سپس در اندروید ۱۱، گوگل امکان تغییر اندازه پنجره های PIP را اضافه کرد.

خوشبختانه، گوگل روش جدیدی برای تغییر اندازه پنجره‌های تصویر در تصویر در اندروید ۱۲ آورده است. با این کار می‌توانید اندازه را فشار دهید، دو بار ضربه بزنید تا پنجره به حداکثر اندازه خود تغییر اندازه دهد. هنگام تغییر اندازه، از یک انیمیشن crossfade استفاده خواهد شد. در اندروید ۱۲، گوگل همچنین در حال آماده‌سازی است که ویژگی “Stashing” را به پنجره های PIP اضافه کند. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند پنجره PIP را با کشیدن آن به لبه‌ها به طور موقت پنهان کنند.

نام دسر می‌تواند “مخروط برفی” باشد

گوگل به‌طور رسمی اسم دسر اندروید ۱۲ را تأیید نکرده است. وقتی اواخر امسال گوگل نسخه پایدار اندروید ۱۲ را منتشر می‌کند، ممکن است متوجه شوید که شاخه‌های توسعه با “مخروط برف” پیش ساخته شده‌اند.

 

 

منبع: techviral.net

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *