۱۴۰۳-۰۲-۰۴

ساعت هوشمند فیسبوک با تمرکز بر پیام‌رسانی و سلامت

فیسبوک
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ساعت هوشمند فیسبوک به زودی تولید خواهد شد.

به گزارش The Information، به نقل از چهار فرد آگاه از این پیشرفت، غول رسانه‌های اجتماعی در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند با تمرکز بر ویژگی‌های سلامتی و پیام‌رسانی است.

ساعت هوشمند فیسبوک

این ساعت با نسخه منبع باز نرم‌افزار اندروید گوگل را اجرا خواهد شد. اما این شرکت همچنین در حال توسعه سیستم‌عامل خود برای سخت‌افزار آینده خود است که می‌تواند با ساعت هوشمند نسل دوم اولین بار در سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود.

انتظار می‌رود که این ساعت با برنامه‌های متعلق به فیس بوک مانند مسنجر، واتساپ و اینستاگرام ادغام شود و از اتصال تلفن همراه پشتیبانی کند.

 

فیسبوک

 

در این گزارش همچنین عنوان شده است که فیس بوک به ساعت پوشیدنی‌اش این امکان را می‌دهد تا با سخت‌افزار و خدمات شرکت‌های سلامتی و تناسب اندام مانند Peloton Interactive ارتباط برقرار کند.

با این حال، با توجه به شهرت فیسبوک در زمینه استفاده از حریم خصوصی کاربران، باید دید که آیا ساعت هوشمند مورد استقبال گرم قرار خواهد گرفت یا با شک و تردید شدید روبرو خواهد شد. به ویژه اینکه این شرکت اکنون به داده‌های سلامتی و تناسب اندام بیشتری دسترسی خواهد داشت، که می تواند به احزاب برای تبلیغات هدفمند فروخته شود.

چه زمانی عرضه می‌شود؟

ساعت هوشمند فیسبوک تا سال ۲۰۲۲ عرضه نمی‌شود و انتظار می‌رود با “هزینه نزدیک به تولید آن” به فروش برسد.

اما اینکه دقیقاً چقدر قیمت‌گذاری شود این امر مشخص نیست. به احتمال زیاد فیس بوک ساعت خود رابا قیمتی زیر قیمت ساعت Watch Apple 6 و Watch SE قیمت‌گذاری خواهد کرد.

به نظر شما این غول رسانه‌های اجتماعی با حاشیه‌هایی که اخیرا ایجاد کرده است می‌تواند دوباره محبوب کاربران شود؟

چقدر ممکن است که کاربران اجازه دهند فیسبوک، علاوه بر دسترسی به سایر پیام‌رسان‌ها، به اطلاعات مربوط به سلامتی‌شان هم دسترسی پیدا کند؟

منبع: Gsmarena.com

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. این ساعتش هم مثل متاورسش به هیچ جایی نرسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *