۱۴۰۳-۰۲-۱۵

شیائومی Miband 6 را ۹ فروردین به بازار عرضه می‌کند

شیائومی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیائومی در سپتامبر گذشته Mi Smart Band 5 را به بازار عرضه کرد و انتظار می‌رفت این شرکت جانشین Mi Smart Band 6 را امسال معرفی کند. اما از همان زمان که شیائومی اعلام کرده Mi Smart Band 6 در رویداد ۲۹ مارس (۹ فروردین) رونمایی می شود. در کنار عرضه‌ی این ساعت هوشمند در این رویداد، از تلفن‌های هوشمند سری جدید Mi Mix و Mi 11 نیز رونمایی خواهد شد.

این رویداد را شیائومی در توییتر خود نیز اعلام کرده است.

شیائومی

شیائومی هنوز اطلاعات زیادی در مورد Mi Smart Band 6 ارائه نکرده است، اما یک کلیپ ویدیویی که توسط رئیس بازاریابی محصولات این شرکت در توییتر منتشر شده، رنگ ها را به ما نشان می‌دهد.

ما همچنین می توانیم Mi Smart Band 6 را از زاویه‌ای متفاوت در پوستری که شیائومی در Weibo به اشتراک گذاشته است، ببینیم.

شیائومی

ساعت هوشمند Mi Smart Band 6 با نام Mi Band 6 در چین راه اندازی می‌شود که احتمالاً با تراشه NFC روی آن عرضه می‌شود. اطلاعاتی که قبلاً درز کرده بود نشان می‌داد که بند هوشمند همچنین از یک GPS داخلی، سنسور SpO2 و ۱۹ حالت تمرینی جدید برخوردار خواهد بود.
علاوه بر این، این پوشیدنی با یک تایمر Pomodoro همراه است و همچنین به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های خانه هوشمند خود را که از سیستم عامل Mi Home استفاده می‌کنند را کنترل کنید. مشخص نیست که آیا این ویژگی در نسخه‌های جهانی و چینی در دسترس خواهد بود یا خیر، اما مطمئناً این موضوع را فردا خواهیم فهمید.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *