۱۴۰۳-۰۲-۲۰

معرفی و بررسی سامسونگ گلکسی A33 5G با چیپ اگزینوس ۱۲۰۰

گلکسی A33 5G
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوشی سامسونگ گلکسی A33 5G با چیپ اگزینوس ۱۲۰۰ عرضه خواهد شد؛ البته یک احتمال است. در این مقاله قصد داریم نگاهی به مشخصات، ویژگی‌ها و سایر جزئیات گوشی A33 5G که درز کرده است بیندازیم.

سامسونگ گلکسی A33 5G

کمپانی سامسونگ برای عرضه چند گوشی جدید از سری گلکسی A است. یکی دیگر از گوشی‌هایی که برای سری گلکسی A سامسونگ قرار است به بازار بیاید، گوشی A33 5G است.

گفته شده است که این گوشی قرار است جانشین گلکسی A32 باشد و انتظار می‌رود در ماه آینده سامسونگ، گلکسی A33 5G را معرفی کند. هنوز تاریخ رسمی عرضه اعلام نشده است که مانند همیشه، برخی ویژگی‌های این گوشی به بیرون درز کرده است. این ویژگی‌ها در وب سایت کنسول Google Play مشاهده شده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی A33 5G

طبق مشخصاتی که از طریق کنسول Google Play به بیرون درز کرده است، این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A336B عرضه خواهد شد. تراشه s5e8825 که در اصل اگزینوس ۱۲۰۰ می‌شود را دارد. پردازنده‌ای هشت هسته‌ای، با دو هسته عملکردی که فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و شش هسته کارآمد با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز دارد.

این مدل سامسونگ ۶ گیگابایت رم دارد و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سامسونگ از گزینه‌های رم و فضای ذخیره سازی بیشتری استفاده کند. همچنین A32 5G اندروید ۱۲ را با One UI 4.0 اجرا خواهد کرد و برای نمایشگر رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ از نوع +Full HD است. یک بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر وجود دارد و حاشیه‌ها در اطراف نمایشگر کمی ضخیم‌تر هستند.

برای سایر مشخصات گوشی که در گذشته فاش شده بود، صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی AMOLED آمده است. یک دوربین چهارگانه در پشت گوشی با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. احتمالا دوربین سلفی لنز ۱۳ یا ۱۶ مگاپیکسلی دارد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز قرار خواهد داشت.

منبع

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *