۱۴۰۳-۰۲-۱۴

قابلیت تماس صوتی و تصویری به دسکتاپ واتساپ اضافه شد

واتساپ
زمان مطالعه: 2 دقیقه
واتساپ روز چهارشنبه توانایی برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق برنامه دسکتاپ خود را اضافه کرد. این ویژگی در ابتدا محدود به تماس‌های یک به یک خواهد بود، اما برنامه پیام‌رسانی متعلق به فیس‍بوک آن را در خط تماس‌های گروهی گسترش می‌دهد.

تماس صوتی و تصویری در نسخه دسکتاپ واتساپ

تماس‌های دسکتاپ هم در حالت عمودی و هم افقی کار می‌کنند. در یک پنجره مستقل قابل تغییر روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شوند. همین‌طور واتساپ در پست وبلاگ خود اشاره کرده است که تمام تماس‌هایش از ابتدا به انتها رمزگذاری شده‌اند (مانند هر پیامی که ارسال می‌کنید)، بنابراین شرکت نمی‌تواند آنها را بشنود یا ببیند.
در ماه ژانویه، این شرکت توانایی استفاده از داده‌های بیومتریک – صورت یا اثر انگشت شما – را هنگام اتصال دستگاه‌ها اضافه کرد.
واتساپ برنامه‌هایی را برای سیاست حفظ حریم خصوصی جدید به اشتراک می‌گذارد.
واتساپ دسکتاپ

آیا سیاست‌های جدید واتساپ را قبول خواهید کرد؟

این شرکت متعلق به فیس بوک به دلیل رعایت حریم خصوصی، با واکنش گسترده‌ای برای عرضه در آینده مواجه شد.

پس از اعلام سیاست حفظ حریم خصوصی به روز شده با واکنش گسترده‌ای مواجه شد.
پیام‌رسان متعلق به فیسبوک در یک پست وبلاگ نوشت که “در هفته‌های آینده بنری در WhatsApp نمایش می‌دهد که اطلاعات بیشتری را می‌توانند مردم بخوانند”. سرانجام به کاربران یادآوری می‌شود که برای ادامه استفاده از برنامه، به روزرسانی‌ها را مرور و قبول کنند.
واتساپ گفته است، طبق این سیاست به روز شده، مشاغل این امکان را دارند که از “خدمات میزبانی ایمن از فیسبوک برای مدیریت چت‌های WhatsApp با مشتریان خود، پاسخ به سوالات و ارسال اطلاعات مفید مانند رسیدهای خرید” استفاده کنند.
اگر با مشاغلی ارتباط برقرار کنید، می‌تواند حرف شما را ببیند و سپس از این اطلاعات برای بازاریابی استفاده می‌کند؛ که می‌تواند شامل تبلیغات در فیسبوک باشد. واتس اپ می‌گوید به طور واضح مکالمات با مشاغل استفاده کننده از خدمات میزبانی فیسبوک را برچسب‌گذاری می‌کند.

پاسخ واتساپ به سوالات کاربران درباره سیاست جدید

واتس اپ در یک سوال متداول که ماه گذشته منتشر شد، به نگرانی‌های مربوط به به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی خود با فیس بوک پاسخ داد.
این شرکت اظهار داشت که به روزرسانی بر حریم خصوصی پیام‌های با دوستان و خانواده تأثیری ندارد و در عوض فقط به مشاغل پیام‌رسان از طریق سیستم عامل مربوط می‌شود. WhatsApp همچنین گفت که به روزرسانی “شفافیت بیشتری در مورد نحوه جمع‌آوری و استفاده از داده‌ها فراهم می‌کند.”
با این وجود، این شرکت پس از تماس‌های کاربران برای تغییر برنامه‌های رمزگذاری شده دیگر مانند سیگنال و تلگرام، با واکنش کافی مواجه شد تا ماه گذشته مجبور شد آن را به تأخیر انداخت. کاربران تا ۱۵ مه مهلت دارند سیاست جدید واتس اپ را بررسی و قبول کنند.
این شرکت خاطرنشان کرد که پیام‌های شخصی از آخر به انتها رمزگذاری می‌شوند. بنابراین واتساپ قادر به خواندن یا گوش دادن به آنها نخواهد بود. این پلتفرم به طور مستقیم به روزرسانی‌ها را در ویژگی وضعیت خود به اشتراک می‌گذارد.
همچنین اطلاعات بیشتری در مورد به روزرسانی به سوالات متداول خود اضافه کرده است تا نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی را برطرف کند.
منبع: cnet.com
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *