۱۴۰۳-۰۲-۱۳

۶ بازی داستان‌ محور برای کامپیوتر

داستانی
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بازی ویدیویی و به اصطلاح عامیانه‌تر ویدیوگیم یکی از کارهایی است که هر شخصی در زمان اوقات فراغت قطعا برای یک بار انجام می‌دهد.

بازی کردن با تلفن‌های هوشمند و رایانه را اکثر علاقمندان به دنیای تکنولوژی انجام می‌دهند؛ با این حال اگر در مورد بازی‌های رایانه‌ای صحبت کنیم، دسته‌های مختلفی را خواهیم شناخت. برخی عاشق بازی‌های اکشن و برخی بازی‌های استراتژی را می‌پسندند. برخی تمایل دارند تا مهارت‌ رانندگی خود را تقویت کنند و برخی دیگر دوست دارند داخل کابین خلبان را ببینند پس بازی‌هایی که با آن مهارت خلبانی را یاد می‌گیرند را انتخاب می‌کنند.

بنر

اگر درباره سبک‌های بازی بخواهیم صحبت کنیم هیچوقت به انتهای صحبت نخواهیم رسید؛ پس به موضوع اصلی این مقاله برمی‌گردیم و لیستی از بهترین بازی‌های شناخته شده که خط داستانی، آن‌ها را جذاب کرده است را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

 

۶ بازی داستان‌ محور برای کامپیوتر

در حین انجام این بازی‌ها شما آرام روی صندلی نمی‌نشینید و مطمئن باشید که داستان از بازی برایتان جذاب‌تر خواهد بود. ما شایسته‌ترین بازی‌های داستان محور را انتخاب کرده‌ایم تا با شما به اشتراک بگذاریم.

همچنین ما در مقاله‌ای از ۱۰ مکان واقعی که در دنیای بازی‌های ویدیویی دیده‌ایم را برای شما لیست کرده‌ایم.

 

۱٫ The Witcher : Wild Hunt

اولین گزینه لیست بازی ویدیویی داستان محور Witcher 3 در واقع یک بازی RPG جهان‌باز است. این بازی از نظر گرافیکی سطح بسیار بالایی دارد اما به دلیل قصه‌گویی منحصر به فرد و گیرا بیشتر محبوب شده و خودنمایی می‌کند.

the-witcher-3-wild-hunt

گیم‌پلی این بازی داستان محور پر از پیچ و خم است. این بازی به دلیل قصه‌گویی غیرقابل پیش‌بینی خود شناخته شده است و یکی از بهترین بازی‌ها برای زمانی است که از داستان‌های دنیای واقعی خسته شده‌اید و نیاز به یک زنگ تفریح دارید.

 

۲٫ Disco Elysium

Disco Elysium یک بازی نقش‌آفرینی است که توسط ZA / UM تولید و منتشر شده است. بازی در یک شهر بزرگ شروع می‌شود که هنوز به تازه‌گی یک جنگ را پشت سر گذاشته است.

Disco Elysium

به بازیکنان نقش کارآگاهی داده شده که باید رمز و رازهای یک قتل را حل کنند البته باید بگوییم که پیچ و تاب‌هایی که در این بازی وجود دارد این امکان را می‌دهد که قتل را به روش‌های محتلفی حل کنید.

اما حواستان باشد اگر این بازی را برای اوقات بیکاری انتخاب کرده‌اید ممکن است به شدت درگیر آن شوید و کار و زندگی‌تان را از دست بدهید.

 

۳٫ BioShock Infinite

یکی از بهترین بازی‌های اکشن در این لیست قرار دارد و کم‌لطفی است اگر به اندازه‌ای که شایستگی دارد به آن توجه نکنید. با این حال، ما به شما هشدار می‌دهیم که حواستان به گیم پلی اعتیاد آور آن و تجسم شگفت‌انگیز باشد.

BioShock Infinite

اگرچه BioShock Infinite هرگز به دلیل داستان‌سرایی ستایش نشده است، اما چند چرخش دارد که شما را در طول بازی درگیر خود می‌کند. علاوه بر این، این بازی دارای دو شخصیت اصلی الیزابت و بوکر است، که داستان آنها تا پایان بازی جذاب خواهد بود.

۴٫ Virginia

اگر طرفدار بازی‌های مرموز و معمایی هستید این گزینه را برای شما نوشته‌ایم. بازی ویرجینیا به دلیل داستان‌سرایی منحصربه‌فرد خود شناخته شده و هیچ گفت‌وگویی ندارد.

ویرجینیا

 

شما در این بازی به عنوان نماینده FBI بازی می‌کنید که ناپدید شدن پسری را در ویرجینیا بررسی می‌کند. این بازی در نوع خود بی نظیر است.

۵٫ Night in the Woods

در این بازی ویدیویی می‌توانید به تنهایی به اکتشاف، داستان و شخصیت‌ها تمرکز کنید. اما داستان از چه قرار است؟

یک زن جوان که دانشکده را رها کرده و به شهر خود بازگشته را تصور کنید که چه تغییرات غیرمنتظره‌ای در انتظارش خواهد بود.

NightIntheWoods

در این بازی ماجراجویی شخصیت‌های زیادی را ملاقات می‌کنید و کارهای زیادی را انجام می‌دهید. به طور کلی باید بگوییم که خودتان را برای یک ماجراجویی عالی آماده کنید.

 

۶٫ Devil May Cry 5

اگرچه این بازی جذابیت چندانی ندارد، اما لحن بسیار تیره‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی دارد. اگر کسی هستید که فقط بازی داستانی را انتخاب می‌کنید، ممکن است Devil May Cry 5 برای شما مناسب نباشد.

Devil May Cry 5

این یک بازی hack-n-slash است که در آن شما باید با شیاطین مبارزه کنید. Devil May Cry 5 نرو و دانته را به همراه شخصیت سوم جدید باز می‌گرداند.

در این مقاله ما ۶ مورد از بهترین بازی‌های داستانی برای کامپیوتر را به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد! لطفاً آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. همچنین اگر بازی ویدیویی داستان محور دیگری به نظرتان جذاب است و ما در این لیست نگفته‌ایم، از طریق دیدگاه آن را با ما به اشتراک بگذارید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *