۱۴۰۳-۰۲-۱۵

آزمایش قابلیت Reels اینستاگرام در هند

اینستاگرام
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینستاگرام زیرمجموعه شرکت فیسبوک در هند قابلیت Reels را به مرحله آزمایش گذاشت.

اینستاگرام
فیسبوک گفت که نسخه ویژه خود از ویژگی Reels را نیز در برنامه اصلی دارد.

قابلیت Reels اینستاگرام

فیسبوک روز دوشنبه گفت که در حال آزمایش ویژگی در اینستاگرام است که به برخی از سازندگان محتوا در هند امکان می‌دهد کلیپ‌های ویدیویی کوتاه، معروف به حلقه (Reels)، را در حساب‌های فیسبوک خود به اشتراک بگذارند.

در این آزمون، برخی از کاربران هندی که حلقه‌های ۳۰ ثانیه‌ای طولانی را در اینستاگرام ایجاد می‌کنند، امکان توصیه به آنها در فیسبوک را دارند.

علاوه بر این، غول رسانه‌های اجتماعی گفت که نسخه ویژه خود از ویژگی قرقره‌ها را در برنامه اصلی دارد.

سخنگوی فیسبوک به رویترز گفت: “در هند، ما در حال آزمایش این توانایی هستیم که سازندگان اینستاگرام انتخاب کنند تا Reels خود را در فیسبوک به نمایش بگذارند. سازندگان می‌توانند به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنند و افراد می‌توانند محتوای سرگرم کننده‌تری ایجاد و کشف کنند.”

 

اینستاگرام

ویژگی حلقه‌های اینستاگرام نسخه شرکت TikTok ByteDance است که در آن کاربران می‌توانند فیلم‌های کوتاه تلفن همراه را ضبط کنند و جلوه‌های ویژه و موسیقی متن‌های کشیده شده از کتابخانه موسیقی را اضافه کنند.

این برنامه در نزدیکی ممنوعیت TikTok در هند در ژوئن سال گذشته و پس از ایجاد شور و هیجان در میان کاربران هندی برای فیلم‌های کوتاه، در هند آغاز شد.

موفقیت TikTok بسیاری از شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی را وادار کرده است که سرویس‌های ویدیوی کوتاه را به سیستم عامل خود اضافه کنند.

Snap’s Snapchat در نوامبر گذشته Spotlight را راه اندازی کرد.

از ویژگی‌های Reels:

  • گذاشتن موزیک روی ویدئو: شما می‌توانید آهنگی را از آرشیو موسیقی اینستاگرام جستجو کنید یا با استفاده از این قابلیت، صدای خود را ضبط کرده و در ویدیو استفاده کنید. قسمت جذاب این ویژگی این است که اگر اکانت شما پابلیک باشد، سایر افراد نیز می‌توانند با استفاده گزینه‌ی Use Audio از صدای شما برای ساختن Reels خود استفاده کنند! این قابلیت احتمالا دوباره محبوبیت ویدیوهایی که روزی دابسمش نام داشت را احیا کند!
  • افکت های مختلف: مانند قبل، می‌توانید از قسمت گالری افکت‌ها از افکت مورد علاقه‌تان برای جذاب شدن Reels استفاده کنید.
  • تایمر و Countdown برای شروع ضبط: می‌تواند تایمر را برای ضبط ویدیو‍ خود تنظیم کنید تا دیگر دردسرهای دستی تنظیم کردن شروع ضبط را نداشته باشید.
  • ویژگی Align: می‌توانید هنگام ضبط ویدئو را استاپ کنید و وبا تغییر لوکیشن یا کادر صحنه جدید را ضبط کنید.
  • امکان تغییر سرعت بخش هایی از ویدئو: با استفاده از این قابلیت می‌توانید ویدیوهای اسلوموشن بسازید یا سرعت بخش‌هایی از ویدیو و صدایی که روی ویدیو گذاشتید را کم و زیاد کنید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *