۱۴۰۳-۰۲-۱۷

رونمایی از محصولات معرفی شده اپل در رویداد unleashed

رویداد اپل
زمان مطالعه: 3 دقیقه

اپل در رویداد unleashed دیشب خود از محصولات جذابی چون مک بوک پرو رونمایی کرد. این رویداد به صورت مجازی برگزار شد. در این بخش از مجله خبری تلکام نگاه کوتاهی به تمامی آن‌ها خواهیم داشت.

روز گذشته شرکت اپل رویداد unleashed خود را به اتمام رساند. در واقع می‌توان گفت انتظار نداشتیم با چنین رویداد جذاب و پر محصولی رو به رو شویم. اپل بار دیگر توانست با محصولات خود ما را غافلگیر کند. از جمله این محصولات می‌توان به تراشه M1 پرو و M1 مکس اشاره کرد که قدرت پردازش و گرافیکی بی نظیری نسبت به نسل قبلی دارند؛ و قلب تپنده‌ی دو مک بوک پرو جدید را تشکیل می‌دهند.

دو مک بوک پرو با طراحی جذاب

مک بوک پرو

اپل در رویداد unleashed از دو مک بوک پرو خود در دو اندازه ۲/۱۴ و ۲/۱۶ اینچی رونمایی کرد. در این دو لپ‌تاپ خبری از تاچ بار نیست و جای خود را به کلیدهای سخت افزاری داده است؛ که طرفداران بیشتری نیز دارند. این بار پورت‌های بیشتری را شاهد هستیم؛ که از جمله آن می‌توان به یک پورت HDMI، سه پورت تاندربولت نسل ۴، درگاه کارت حافظهSD، جک هدفون ارتقا یافته و شارژر مگ سیف نیز اشاره کرد.

در هر دو مدل از پردازنده‌های M1 پرو و M1 مکس استفاده شده است. در مدل اول، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت رم و در مدل دوم ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه رم را مشاهده می‌کنیم. این لپ تاپ‌ها از یک بریدگی روی نمایشگر بهره می‌برند. درون این بریدگی یک دوربین سلفی وجود دارد که کیفیت آن از نسل قبلی خود برای عکاسی در شب ۲ برابر بهتر شده است. این دوربین دارای سنسور بزرگتر و لنز ۴ المانه است و وضوح تصویر در آن به ۱۰۸۰ رسیده است.

تراشه‌های M1 پرو و M1 مکس

تراشه‌های M1 پرو و M1 مکس

دو مورد از هیجان‌انگیزترین محصولات این رویداد به پردازنده‌های جدید اپل مربوط می‌شود. در مدل پرو از ۱۰ هسته‌ی پردازشی و ۱۶ هسته‌ی گرافیکی بهره گرفته شده است؛ ۳۲ گیگابایت رم را پشتیبانی می‌کند.

در مدل مکس میزان هسته‌ی پردازشی همان ۱۰ است؛ اما هسته‌های گرافیکی به ۳۲ می‌رسد و ۶۴ گیگابایت رم را پشتیبانی می‌کند.

ایرپادز ۳

ایرپادز 3

نسل جدید هدفون بی‌‌ سیم اپل از قابلیت‌های جذابی بهره می‌برد. این محصول از ظاهری شبیه به نسل قبلی خود برخوردار است؛ اما از سری‌های سیکونی در آن خبری نیست. این ایرپادز از قابلیت  Spatial Audio پشتیبانی می‌کند و در برابر آب نیز مقاوم است.

نمایشگر جدید

نمایشگری که اپل برای مک بوک پرو خود در نظر گرفته و از نظر فناوری پروموشن بهره می‌برد. این نمایشگر پرقدرت از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. روشنایی این نمایشگر توسط مینی LEDها نیز تامین می‌شود. می‌توان ادعا کرد که مک بوک‌های جدید از لحاظ نمایشگر یکی از بهترین لپ تاپ‌های بازار است.

مگ سیف ۳

یکی از جذاب‌ترین اتفاقات رویداد دیشب خبر از بازگشت مگ سیف به مک بوک رو نیز بود. این قابلیت این امکان را به کاربران می‌دهد تا دستگاه خود را تا %۵۰ شارژ کنند.

هوم پاد مینی

هوم پاد مینی پیش‌تر با قابلیت‌های جذابی معرفی شده بود. این بلندگوی هوشمند در این مراسم به سرویس‌های جدید و جذابی مجهز شده است. همچنین شاهد اضافه شدن رنگ بندی جدید به آن بودیم.

برای تماشای کامل این رویداد به سایت اپل مراجعه کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *