قوانین
- در صورت درخواست نصب ویندوز بر روی لپتاپها، دستگاه باز شده و امکان مرجوعی آن وجود ندارد.
- امکان بازگشت در گروه لوازم دیجیتال تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در شرایط اولیهی خود باشد. ( کالا پلمپ بوده و مورد استفاده قرار نگرفته باشد.)
- تغییرات ایجاد شده بر روی لپتاپهای کاستوم اعم از ارتقاء هارد، رم و… تنها توسط شرکت گارانتی و بهصورت رسمی انجام شده و همچنین شامل گارانتی میشوند.
- لپ تاپ کاستوم به معنای ارتقاء فنی در برخی از قطعات لپتاپ آکبند و براساس استانداردهای شرکت سازنده است؛ لطفا برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به بخش سوالات متداول مراجعه نمایید.
- در صورت باز بودن پلمپ کالا در هنگام تحویل، از سلامت وضعیت ظاهری آن اطمینان حاصل نموده و با مشاهدهی هر گونه مشکل، بسته را به مامور تحویل بازگردانید.
- تمامی گوشیهای فروشگاه اینترنتی تلکام از ضمانت ریجستری برخوردار هستند؛ در صورت بروز مشکل ریجستری، شما میتوانید پس از اتمام مهلت قانونی 30 روزه، گوشی خریداری شده را مرجوع نمایید.
- کد پیگیری بستههایی که از طریق تیپاکس ارسال میشوند به شماره موبایل خریدار پیامک شده و بستههایی که از طریق پست پیشتاز ارسال میشوند در پنل کاربری خریدار درج خواهد شد.
- مشکلات ناشی از خرابی دستگاه برعهدهی شرکت گارانتی کننده است.
- مجموعهی تلکام متعهد به ارسال محصول در بستهبندی سالم و فارغ از ضربه خوردگی، سوراخ شدن و… است.
- مجموعه تلکام تعهدی برای ارسال کالاهای موبایل با پارتنامبر های درخواستی مشتری ندارد و کالا ها بهصورت رندوم ارسال میشوند.
- مجموعه تلکام تعهدی در برابر دیر کرد ارسال توسط شرکتهای ارسال کننده ندارد.
- ساعات کاری مجموعه به شرح زیر است:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 18
پنجشنبه از ساعت 10 الی 14
جمعه و روزهای تعطیل نیز تعطیل است.
- به همراه داشتن کارت ملی خریدار به هنگام دریافت بسته الزامی است.
- در صورتی که خریدار تمایل به انصراف از خرید داشته باشد مبلغ واریزی طی 48 الی 72 ساعت کاری به همان حسابی که پرداخت انجام شده باز میگردد. در صورتی که مشکل پیش آمده از سوی مجموعه تلکام باشد مبلغ طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب شما بازمیگردد.
- مسئولیت اشتباه وارد کردن اطلاعات شخصی اعم از نام و نامخانوادگی، کدملی و آدرس برعهده خریدار است.
- فروشگاه اینترنتی تلکام همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را به کار میگیرد. با این حال، در صورتی که موجودی محصول در تلکام به پایان برسد حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه برای تلکام محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای محصول به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین نماید.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت تلکام، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای تلکام محفوظ است. تلکام در اسرع وقت وجه دریافتی را در طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری (حسابی که پرداخت از آن صورت گرفته باش) واریز و عودت مینماید. همچنین مشتری با ورود به سایت رسمی تلکام میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این صورت ادعایی نخواهد داشت.
- در صورتیکه مشتری به هر دلیلی تمایل به عودت کالا داشته باشد (با توجه به قوانین سایت تلکام)، عودت وجه توسط تلکام فقط در صورت بازگشت محصول به انبار تلکام و بررسی صحت و سلامت کالا و تایید انبار امکانپذیر میباشد.
- کاربران باید هنگام در ثبت سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ثبت اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس همراه و ثابت توسط مشتری به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، مجموعهی تلکام جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- کاربری هر مشتری شامل نام و نامخانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاههای اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهند بود. لذا خریداران محترم میبایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق بانک متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارشدهنده مطابقت داشته باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
لازم به ذکر است که این موارد به منظور جلوگیری از سواستفادههای احتمالی و مواردی مانند جلوگیری از خرید با کارتهای سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
- شایان ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نبوده و هیچگونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله کاهش موجودی و یا افزایش قیمت بر روی کالای مد نظر شما اعمال خواهد شد.
بنابراین مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به ویژه درخصوص کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفتانه که دارای محدودیت هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی نموده تا با اتمام موجودی و یا تغییر قیمت مواجه نشوند.
- با در نظر گرفتن این موضوع که تلکام یک وبسایت خرده فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا مغایر با هدف مصرف خریدار به شمار میرود. در صورت ثبت چنین سفارشی که با تعداد بالای اقلام همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط تلکام مورد بررسی و در صورت تایید پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه حساب، پیش از ارسال کالا الزامی است؛ در غیر این صورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده ظرف مدت 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
- تلکام همواره نهایت تلاش خود را به کار میگیرد تا کلیه سفارشات در صحت و سلامت کامل به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هریک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله ( درج در پنل کاربری و یا اطلاعرسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) بدان معناست که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تلکام تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستایی تسهیل امور پیگیری خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش تلکام اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت حساب رسمی شرکت حملکننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش تلکام ارسال شود.