شناسه محصول: mobxiredminote13pro8gb256gb

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G رم 8 گیگابایت ظرفیت 256 گیگابایت

💣🔥 TelOffer
ویژگی‌ها
پردازنده‌ی مرکزی: Octa-core
اندازه صفحه نمایش: 6.67 اینچ
دوربین‌های پشت گوشی: سه گانه 200 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل
حافظه رم: 8 گیگابایت
حافظه داخلی: 256 گیگابایت
مشخصات باتری: 5100 میلی آمپر ساعت
- +

توضیحات

بررسی مشخصات گوشی ردمی نوت 13 پرو 4g

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro  یکی از تازه‌ترین مدل‌های سال ۲۰۲۴ این شرکت است. یک گوشی میان‌رده با ویژگی‌های تحسین‌برانگیز مانند دوربین با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسل و صفحه نمایش آمولد با فرکانس ۱۲۰ هرتز در اختیار کاربران قرار گرفته است. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به این گوشی شیائومی خواهیم داشت؛ اگر قصد خرید ردمی نوت 13 پرو را دارید، با ما همراه باشید.

طراحی و کیفیت ساخت Redmi Note 13 Pro

شیائومی در گوشی ردمی نوت 13 پرو  از طراحی مدرن مکعبی با لبه‌های منحنی استفاده کرده که به گوشی ظاهری زیبا و شیک می‌بخشد، به نظر می‌رسد این طراحی از گوشی‌های آیفون وام گرفه شده است. بدنه این گوشی از شباهت‌هایی به گوشی‌های پرچم‌دار برخوردار بوده و دارای یک حاشیه کوچک بالای صفحه نمایش برای جای‌گیری دوربین سلفی است. ابعاد این گوشی ۸ × ۷۵ × ۱۶۱.۱ میلی‌متر است که نشان از ضخامت کم و نسبت طول به عرض مناسب آن دارد. همچنین وزن ۱۸۸ گرمی Note 13 Pro  باعث می‌شود که این گوشی، بزرگ اما خوش‌دست و سبک به نظر برسد.

استفاده از پلاستیک برای بدنه و فریم این گوشی به میان‌رده بودن آن اشاره مستقیم دارد، اما این موضوع با انتخاب رنگ‌های جذاب جبران شده است. پنل پشتی از جنس مات است و اثر انگشت را به‌خوبی جذب نمی‌کند. همچنین نمایشگر به کمک یک لایه شیشه محافظ Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود، اما با توجه به عدم داشتن استاندارد ضدآب قدرتمندی  (IP54)، توصیه می‌شود این دستگاه را در معرض گرد و غبار و آب قرار ندهید.

در قسمت‌های بالا و پایین گوشی، اسپیکرها، میکروفون، پورت USB Type-C و جک صدای ۳.۵ میلی‌متری قرار دارند. همچنین در حاشیه‌های سمت چپ و راست، کلیدهای روشن و خاموش و کنترل صدا، همچنین اسلات کارت حافظه نانو و میکرو اس‌دی به چشم می‌خورد . لنزهای بزرگ در بالای پنل پشتی گوشی قرار دارند و باعث ایجاد اختلاف سطح کمی می‌شوند.

صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت 13 پرو 4g

یک صفحه نمایش با ابعاد ۶.۶۷ اینچی با تکنولوژی AMOLED، با ویژگی‌هایی همچون رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۳۹۵ppi و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، از جمله مشخصات مهم این گوشی است. اگرچه این نمایشگر از پشتیبانی HDR محروم است، اما این امر در این رده قیمت به طبیعی محسوب می‌شود. این صفحه نمایش توسط شیشه محافظ Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود و یک پنچ کوچک به عنوان لنز سلفی در بالای آن جای داده شده است.

سخت افزار xiaomi note 13 pro

مشخصات گوشی ردمی نوت 13 پرو با پشتیبانی از تراشه MediaTek Helio G99 Ultra از فرآیند ساخت 6 نانومتری بهره می‌برد. این تراشه دارای یک پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای است که شامل 2 هسته Cortex-A76 و 6 هسته Cortex-A55 است. این پردازنده قادر به پردازش و اجرای داده‌ها و برنامه‌ها به صورت سریع و روان است. همچنین پردازنده گرافیکی Mail-G57 MC2 نیز توانایی پردازش داده‌های گرافیکی را با کیفیت بالا دارد.

به طور کلی، سخت‌افزار گوشی ردمی نوت 13 پرو  قادر است فعالیت‌های روزمره را به خوبی انجام دهد. اپلیکیشن‌ها با این گوشی بدون هیچ تاخیر یا مشکلی اجرا می‌شوند، بنابراین می‌توانید با اطمینان به وب‌گردی، تماشای ویدئوها، ارسال ایمیل، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سایر فعالیت‌ها بپردازید. همچنین، این گوشی قادر به اجرای بازی‌های متوسط با کیفیت است، اما باید توجه داشت که در صورت افزایش میزان گرافیک بازی‌ها، ممکن است با کندی و تاخیر مواجه شوید که در این صورت استفاده از یک گوشی با پردازنده قدرتمندتر توصیه می‌شود.

دوربین note 13 pro

گوشی Note 13 Pro با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی قدرتمندی ارائه می‌دهد که در هر شرایط نوری عکس‌های با کیفیت و شارپ ثبت می‌کند. این دوربین از لنز 7P اپتیکال بهره می‌برد که با پوشش ضدبازتاب و OIS مجهز شده است، بنابراین تصاویر با رنگ‌های دقیق و شفافیت مناسبی را ارائه می‌دهد. حتی در شرایط نوری دشوار، زوم دیجیتال 4x هم تصاویر با کیفیتی بالا تولید می‌کند.

دوربین Ultra-Wide و ماکرو با کیفیت‌های 8 و 2 مگاپیکسل نیز به گوشی اضافه شده‌اند. این دوربین‌ها در روز عملکرد خوبی ارائه می‌دهند، اما در شرایط نوری کمتر، عملکرد آن‌ها کاهش می‌یابد و حتی در حالت نایت مود هم ممکن است به مشکل برخورده و کیفیت تصاویر را کاهش دهند.

دوربین سلفی با کیفیت 16 مگاپیکسل همچنین بدون وجود هیچ قابلیت Beauty Mode یا گزینه‌ای مشابه، عرضه شده است.

باتری گوشی ردمی نوت 13 پرو 4g

باتری گوشی ردمی نوت 13 پرو با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت ارائه شده است. این باتری از قابلیت توربوشارژ 67 واتی بهره می‌برد که در 16 دقیقه می‌تواند آن را به حدود 45 درصد شارژ کند. براساس اعلام رسمی کمپانی شیائومی این گوشی در حدود 45 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

جمع‌بندی xiaomi redmi note 13 pro

با توجه به مشخصات گوشی ردمی نوت 13 پرو و قیمت مناسب آن، مشاهده مشخصاتی از قبیل لنز 200 مگاپیکسلی و نمایشگر با کیفیت و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، واقعاً جذاب بوده و از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

توضیحات تکمیلی

ابعاد

161.2×74.3×8 میلی متر

وزن

187 گرم

جنس بدنه

حس‌گرها

قطب‌نما (Compass), اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted), ژیروسکوپ (Gyro), شتاب‌سنج (Accelerometer)

تعداد سیم کارت

دو سیم‌ کارت dual stand-by

توضیحات سیم کارت

نانو-سیم، همزمان هر دو فعال (dual stand-by)

پردازنده‌ی مرکزی

Octa-core

فرکانس پردازنده‌ی مرکزی

(4×2.40 GHz Cortex-A78 & 4×1.95 GHz Cortex-A55)

پردازنده‌ی گرافیکی

Adreno 710

اندازه صفحه نمایش

6.67 اینچ

فناوری صفحه‌نمایش

AMOLED

رزولوشن صفحه نمایش

1220×2712 پیکسل

نرخ بروزرسانی تصویر

120 هرتز

تراکم پیکسلی صفحه نمایش

446 پیکسل در هر اینچ

نسبت صفحه‌نمایش به بدنه

89.9 درصد

دوربین‌های پشت گوشی

سه گانه 200 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی

16 مگاپیکسل

فیلمبرداری

۴K@۳۰fps, ۱۰۸۰p@۳۰/۶۰/۱۲۰fps

فلش

Dual LED

حافظه رم

8 گیگابایت

حافظه داخلی

256 گیگابایت

پشتیبانی از کارت حافظه

microSDXC

درگاه‌های ارتباطی

Bluetooth, USB Type-C 2.0, Wi-Fi

فناوری‌های مکان‌یابی

BDS, GALILEO, GLONASS, GPS, GPS, GLONASS, GALILEO, BDS, QZSS

شبکه های ارتباطی

4G

فناوری‌های ارتباطی

GSM ،HSPA ،LTE ،5G

نسخه بلوتوث

5.2, A۲DP, LE

رادیو

دارد

Wi-Fi

Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac, dual-band

سیستم عامل

Android

خروجی صدا

جک 3.5 میلی متری

مشخصات باتری

5100 میلی آمپر ساعت

رنگ

, , ,

گارانتی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.