۱۴۰۳-۰۲-۱۹

راه‌اندازی ویژگی Reels Remix در اینستاگرام

اینستاگرام
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینستاگرام ویژگی TikTok Duet خود را با نام Reels Remix راه‌اندازی می‌کند.

اینستاگرام

فضای رقابت بین شبکه‌های اجتماعی این روزها بسیار داغ شده است؛ اما تقلیدهای اینستاگرام از تیک تاک قبل‌تر هم اتفاق افتاده بود. اکنون، یک ویژگی دیگر از برنامه ویدیویی محبوب تیک تاک تقلید کرده است؛ دوئت‌ها.

قابلیت Instagram Reels

در اینستاگرام، کاربران اکنون می‌توانند یک حلقه را “ریمیکس” کنند؛ به این معنی که می‌توانند یک ویدیو را در کنار کاربر دیگر بارگذاری کنند و در بالای کلیپ اصلی قرار دهند. این ویژگی قبلاً در TikTok، اغلب برای چالش‌های رقص، تحت عملکرد “دوئت” محبوب است.

برای ترکیب مجدد یک حلقه، روی منوی سه نقطه‌ای روی یک حلقه ضربه بزنید و “Remix this Reel” را انتخاب کنید. از آنجا می‌توانید حلقه خود را ضبط کنید یا فیلم‌های از قبل ضبط شده را بارگذاری کنید. همچنین می‌توانید میزان صدا را برای صدای اصلی یا صدای ضبط شده خود کنترل کرده و صدا را به همراه سایر عملکردهای ویرایش اضافه کنید.

فقط در حلقه‌های جدید رمیکس به طور خودکار فعال می‌شود، اما اگر از قبل حلقه‌ای دارید که می‌خواهید افراد بتوانند آن را ریمیکس کنند، می‌توانید با ضربه زدن روی آن منوی سه نقطه بر روی ویدیوی خود و انتخاب “فعال کردن ریمیکس” ، آن را به صورت دستی روشن کنید.

اگر می‌خواهید رمیکس کردن همه حلقه‌های خود را خاموش کنید، می‌توانید این کار را از طریق تنظیمات نمایه گسترده‌تر انجام دهید.

Reels در آگوست سال گذشته راه‌اندازی شد و در ابتدا، به نظر می‌رسید اینستاگرام برای استفاده مجدد مردم TikTok خود بر روی سیستم عامل باز است. اما با گذشت ماه‌ها، اینستاگرام ویژگی‌های بیشتری مانند TikTok اضافه کرده و در عین حال بر محتوای بازیافت شده نیز تأکید می‌کند.

این شرکت به وضوح مشخص است که محتوای ویدیویی کوتاه را به عنوان اصلی مورد استفاده قرار دهد. این دکمه Reels را به صفحه اصلی خود اضافه کرد و حتی اطمینان حاصل کرد که فیلم‌ها برنامه جهانی Lite آن را کاهش داده‌اند. دقیقاً شبیه به TikTok می‌شود.

theverge

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *