۱۴۰۳-۰۳-۰۲

چرا ال جی از تجارت تلفن‌های هوشمند خداحافظی می‌کند؟

LG
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ال جی روز یکشنبه اعلام کرد که در حال بستن فروشگاه‌های تجارت تلفن همراه خود است.
ال جی

هدف ال جی برای خداحافظی از دنیای تلفن‌های هوشمند

ال جی در مقام رسمی گفت: “این تصمیم” این شرکت را قادر می‌سازد تا منابع خود را در زمینه‌های رشد مانند اجزای وسایل نقلیه الکتریکی، دستگاه‌های متصل، خانه‌های هوشمند، رباتیک، هوش مصنوعی و راه حل‌های کسب و کار و همچنین سیستم عامل‌ها و خدمات متمرکز کند.
این خبر چندان شوکه کننده نیست! هفته گذشته، کره تایمز گزارش داد که تأیید این خبر در ۵ آوریل اعلام خواهد شد. منابع رسانه‌ای ادعا می‌کنند که این انتخاب پس از عدم موفقیت در فروش بخش تلفن همراه توسط این شرکت صورت گرفته است.
ال جی
این شرکت حداقل در سال گذشته سعی در نوآوری با تولید گوشی‌های هوشمند خود، به ویژه با پروژه Explorer خود داشته است. فقط دو گوشی از آن پروژه بیرون آمد: LG Velvet مینیمالیست و LG Wing با صفحه نمایش دوگانه.
ال جی
در نمایشگاه CES امسال، یک گوشی با صفحه نمایش که به معنای واقعی کلمه رول می شود را به نمایش گذاشت. اما بعداً گزارشی ادعا کرد که این پروژه متوقف شده است. اکنون می‌توانیم واضح ببینیم که چرا چنین بود.
فقط به این دلیل که این گوشی‌ها تولید نخواهند شد، به این معنی نیست که LG کاملاً از دنیای گوشی‌های هوشمند خارج شده است.
این شرکت گفت که از تخصص تلفن همراه خود برای کمک به توسعه ارتباطات بی‌سیم ۶G، در میان سایر فن آوری‌های مربوط به تلفن‌های هوشمند، استفاده خواهد کرد.
این شرکت گفت که مجموعه فعلی آن هنوز برای فروش در دسترس خواهد بود. همین‌طور، مشتریانی که از قبل دستگاه LG دارند، پشتیبانی و به روزرسانی نرم افزار را برای “مدت زمانی که براساس منطقه متفاوت خواهد بود” ادامه می‌دهند.
تجارت تلفن‌های هوشمند ال جی تا ۳۱ ژوئیه رسماً تعطیل نخواهد شد  و به گفته ال جی، حتی پس از آن ممکن است موجودی برخی از دستگاه‌های موجود آن وجود داشته باشد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *