۱۴۰۳-۰۲-۲۰

آپدیت تلگرام با قابلیت‌های ویژه

زمان مطالعه: 3 دقیقه

درباره به روزرسانی تلگرام قبل‌تر هم مقاله در وبسایتمان گذاشته بودیم؛ اما در این مقاله این به روزرسانی را بیشتر توضیح می‌دهیم.

تایمر حذف خودکار پیام‌ها در هر گفتگو، پیوندهای دعوت جدید انعطاف‌پذیر و دسترسی سریعتر به چت‌ها با اضافه شدن ابزار به صفحه اصلی و چند مورد دیگر که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

آپدیت تلگرام

حذف خودکار پیام ها

کاربران تلگرام می‌توانند پیام‌ها را برای همه شرکت کنندگان در مکالمه، در هر زمان و بدون هیچ اثری حذف کنند.

از امروز می‌توانید یک تایمر حذف خودکار را در همه گپ‌های تلگرام فعال کنید. این پیام به صورت خودکار ۲۴ ساعت یا ۷ روز پس از ارسال برای همه شرکت کنندگان پاک می‌شود.

حذف خودکار فقط برای پیام‌های ارسال شده پس از تنظیم تایمر اعمال می‌شود؛ اما پیام‌های قبلی در سابقه گپ باقی می‌مانند.

 

 

برای فعال کردن تایمر در اندروید؛ روی پاک کردن سابقه ضربه بزنید، سپس مدت زمان را انتخاب کنید.

در iOS؛ پیامی را فشار داده و نگه دارید، روی پاک کردن گپ (بالا سمت چپ) ضربه بزنید، فعال کردن حذف خودکار ضربه بزنید.

در گروه‌ها و کانال‌ها، فقط سرپرستان می‌توانند تایمر را فعال یا تغییر دهند.

 

ویجت‌های صفحه اصلی

برای دسترسی فوری به مهم‌ترین چت‌های خود، یک ویجت (ابزارک) تلگرام به صفحه اصلی خود اضافه کنید.

ویجت گپ پیش‌نمایش پیام‌های اخیر را نشان می‌دهد، در حالی‌که ویجت میانبر فقط نام‌ها و تصاویر نمایه را نشان می‌دهد.

 

 

در اندروید، چت‌ها و پیام‌های ویجت همیشه به روز هستند و می‌توانید ویجت را بیشتر گسترش دهید تا صفحه نمایش بیشتری را اشغال کند.

در iOS، ویجت‌ها فقط گاهی اوقات داده‌های تازه دریافت می‌کنند و قابل گسترش نیستند.

برای افزودن ویجت‌ها، صفحه اصلی خود را فشار داده و نگه دارید، سپس روی ویجت‌ها در اندروید یا (+) در iOS ضربه بزنید و تلگرام را جستجو کنید.

 

لینک‌های دعوت منقضی می‌شوند

لینک‌های دعوت راهی آسان و سریع برای آوردن یک یا یک میلیون نفر به گروه‌ها و کانال‌های شما است. به همراه لینک دعوت اصلی، ادمین و سرپرستان می‌توانند پیوندهای اضافی با مدت زمان محدود، تعداد استفاده یا هر دو ایجاد کنند.

هر لینک دعوت را می‌توانید به یک کد QR قابل اسکن تبدیل کرد تا راحت‌تر استفاده شود. همچنین می‌توانید ببینید چه کاربرانی با استفاده از هر لینک دعوت پیوسته‌اند تا بدانند اعضای جدید از کجا آمده‌اند یا کدام قالب برای رشد موثرتر بوده است.

برای مشاهده و مدیریت پیوندهای دعوت، برای باز کردن نمایه گروه یا کانال خود> ویرایش> دعوت از پیوندها ضربه بزنید. برای تبدیل پیوند به QR Code ، روی (⋮) یا (⋯) ضربه بزنید.

 

گروه‌هایی با اعضای نامحدود

گروه‌های تلگرامی تا ۲۰۰۰۰۰ عضو امکان تبادل پیام، رسانه و برچسب را دارند. گروه‌های نزدیک به حد مجاز هم اکنون می‌توانند به گروه‌های پخش که به اعضای نامحدود اجازه می‌دهند تبدیل شوند.

تبدیل به یک گروه پخش باعث می‌شود فقط ادمین‌ها بتوانند پیام ارسال کنند. اما اعضا همچنان می‌توانند به چت‌های صوتی بپیوندند.

گروه‌های پخش برای جوامع بزرگ ایده‌آل است، جایی که افراد می‌توانند مصاحبه‌های انحصاری، اخبار یا گفتگوهای غیررسمی را دنبال کنند.

 

بیشتر بخوانید: پیام‌هایتان را در تلگرام زمان‌بندی کنید

سیستم گزارش‌دهی بهبود یافته

تلگرام ماهانه میلیون‌ها گزارش کاربر را پردازش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که از این پلتفرم سو‌استفاده نشده است. برای کمک به کارآیی بیشتر این، ما همیشه از شما می‌خواهیم هنگام ارسال گزارش پیام‌های خاصی را انتخاب کنید.

 

شکلک متحرک بیشتر

به روزرسانی جدید همیشه به معنای انیمیشن‌های جدید است؛ بنابراین با ارسال یک صورتک تنها در هر چت، شخصیت‌های جدید زیر را امتحان کنید.

 

منبع: سایت تلگرام 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *