۱۴۰۳-۰۲-۱۳

بررسی ویندوز ۱۱

وندوز 11
زمان مطالعه: 3 دقیقه

همه ما خبر آمدن ویندوز ۱۱ را شنیده‌ایم. اما ممکن است از جزئیات آن اطلاعات کافی نداشته باشیم. این نسخه در ۲۴ ژوئن ۲۰۲۱ به صورت رسمی رونمایی شد.

در ادامه قصد داریم همه چیز درباره ویندوز ۱۱ را بررسی کنیم.

قابلیت نصب Windows 11 در دستگاه شما

ویندوز 11

برای آن که متوجه شوید آیا سیستم فعلی شما قادر به اجرای ویندوزر ۱۱ است؛ می‌توانید لیست مشخصات را در وب سایت مایکروسافت بررسی کنید.

اگر سیستم شما مشخصات لازم را دارا باشد می‌توانید به روزرسانی ویندوز ۱۱ را به طور رایگان بارگیری کنید. سیستم شما باید حداقل شامل ۴ گیگابایت RAM، ۶۴ گیگیابایت حافظه داخلی و نمایشگر ۷۲۰ P و بزرگتر از ۹ اینچ باشد.

ویندوز۱۱ و Android

ویندوز 11

به گفته :مایکروسافت برنامه‌های اندروید اکنون با ویندوز ۱۱ ادغام شده و از فروشگاه مایکروسافت قابل بارگیری هستند. با اعلام پشتیبانی مایکروسافت ویندوز۱۱ با استفاده از فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت می‌توانید نرم افزارهای اندرویدی را با کامپیوتر شخصی خود نصب و استفاده کنید.

نرم افزار Windows PC Health Check

ویندوز 11

یکی از روش‌ها برای اطلاع از اینکه آیا ویندوز ۱۱ بر روی سیستم شما قابل اجرا است یا خیر. استفاده از نرم افزار Windows PC Health Check است.

نکاتی درباره Windows 11

ویندوز 11

ویندوز ۱۱ از طراحی جدید و ظاهری شبیه به Mac برخوردار است. اولین تغییر در ۶ سال گذشته منوی متفاوت استارت ویندوز ۱۱ با ۱۰ است. این تغییر از طراحی جدید با تمرکز بر شناور بودن برخوردار است. مدیر ارشد مایکروسافت گفت: ما دکمه استارت را در مرکز قرار دادیم، نزدیک به شما و ساده. دکمه استارت در وسط پایین صفحه قرار دارد.

آیا نیاز است Windows 11 را نصب کنیم؟

بسیاری از افراد هنوز سیستم خود را به ویندوز ۱۰ ارتقا نداده‌اند وهمچنان از ویندوز ۷،۸ استفاده می‌کنند. با این وجود توصیه می‌شود از جدیدترین نسخه ویندوز استفاده کنید تا بتوانید به‌ روزرسانی‌ها را برای امنیت سیستم خود دریافت کنید. بدون دریافت به‌روزرسانی امنیتی، سیستم شما در معرض آسیب و خطرهایی چون: هک و ویروس قرار دارد.

آیا دریافتWindows 11 رایگان است؟

برای دریافت رایگان ویندوز۱۱ ابتدا باید سیستم شما از ویندوز۱۰ برخوردار باشد. اگر هنوز سیستم شما از ویندوز۷ پشتیبانی می‌کند و قصد ارتقا به ویندوز۱۱ را دارید ابتدا باید سیستم خود را به ویندوز۱۰ ارتقا دهید.

پایان پشتیبانی

از آنجا که ویندوز۱۱ تازه وارد است، پاسخی برای زمان پایان کار آن وجود ندارد. مایکروسافت ۱۰ به مدت ۱۰ سال است که وجود دارد. به نظر می‌رسد ویندوز ۱۱ زمانی مشابه به آن را داشته باشد.
راه اندازی ویندوز ۱۱ اولین تغییر چشمگیر و قابل توجه سیستم عامل در شش سال گذشته است.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *