۱۴۰۳-۰۱-۳۱

رویداد Unleashed اپل: رونمایی از مک بوک پرو

رویداد اپل
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت اپل از برگزاری رویداد ویژه‌ای در روز ۲۶ مهر(۱۸ اکتبر) خبرداد. این رویداد که unleashed نام دارد؛ ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود. احتمالا در طی این مراسم شاهد رونمایی از نسل جدید مک بوک پرو و ایرپاد ۳ خواهیم بود.

این رویداد مانند مراسم‌های قبلی بطور مجازی در اپل پارک برگزار می‌شود. اپل چندیدن هفته پیش در طی رویداد قبلی از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رونمایی کرد. البته باید منتظر معرفی نسل سوم ایرپاد و مک مینی هم باشیم.

مک بوک پرو

مک بوک پرو

تا به امروز شاهد انتشار خبرهای زیادی درباره نسل بعدی مک بوک پرو بوده‌ایم.

انتظار می‌رود این سری لپ‌تاپ‌ها در نسخه‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی با نمایشگر mini-LED و رفرش ۱۲۰ هرتز عرضه شود. این لپ‌تاپ‌ها حاشیه‌های کمی در اطراف نمایشگر خواهند داشت و مجهز به تراشه جدید M1X در مدل پیشرفته مک‌مینی می‌باشند.

طبق شنیده‌ها باید منتظر بازگشت شارژر مغناطیسی ‌مگ سیف به این سری لپ‌تاپ‌ها باشیم که جایگزینUSB-C برای شارژ دستگاه می‌شود. به علاوه باید منتظر اضافه شدن پورت HDMI و درگاه کارت حافظه SD نیز باشیم. همچنین احتمالا خبری از تاچ بارOLED  نخواهد بود و از کلیدهای استاندارد در بالای کیبورد استفاده خواهند کرد.

ایرپاد ۳

ایرپادز 3

همانطور که در ابتدای صحبت اشاره کرده‌ایم؛ احتمالا مک بوک‌ها تنها محصولات حاضر در این رویداد نخواهند بود و باید منتظر رونمایی از ایرپاد ۳ هم باشیم. این محصول عضو جدید خانواده اپل است و سومین نسل از ایرپاد‌ها محسوب می‌شود.

در حالی که بسیاری از کاربران منتظر رونمایی از این ایرپاد بی‌سیم در مراسم آیفون ۱۳ بودند؛ اما شرکت اپل تصمیم گرفت بجای آن از نسل جدید آیپد و آیپد مینی رونمایی کند.

بنابراین به احتمال بسیار زیاد در مراسم پیش رو با ایرپاد ۳ آشنا خواهیم شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که طراحی این ایرپاد مشابه ایرپاد پرو خواهد بود و اندازه ساقه‌ها کاهش خواهد یافت. با این وجود نباید منتظر فعال شدن قابلیت حذف نویز باشیم و از کیس شارژ با طراحی جدید برخوردار خواهد بود.

در آخر به نظرمی‌رسد تنها محصول مهمی که در این رویداد معرفی خواهد شد نسل جدید مک بوک پرو خواهد بود. اما از طرف دیگر شاید شرکت اپل بتواند با معرفی محصول یا محصولات غیر منتظره، کاربران خود را غافلگیر کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *