۱۴۰۳-۰۲-۲۸

اپلیکیشن Reddit در حال آزمایش قابلیت چت گروهی به صورت صوتی است

کلاب هاوس
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر اهل شبکه‌های اجتماعی هستید، باید تا به حال و بعد از جنجال‌های اخیر، نیم نگاهی به کلاب هاوس انداخته باشید. کلاب هاوس ؛ کلمه‌ایست که به تازه‌گی اطرافمان اسمش را بسیار شنیده‌ایم. این برنامه توانست الگوی شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز باشد و غوغایی بین آن‌ها برای رقابت به وجود بیاورد.
بعد از فیسبوک، توییتر و تلگرام حال نوبت به آخرین عضو شبکه‌های اجتماعی، Reddit رسیده است. آخرین عضو شبکه‌های اجتماعی شب گذشته از یک محصول صوتی زنده خبر داد.
کلاب هاوس
این محصول Reddit Talk نام دارد و به شما امکان می‌دهد با افراد دیگر در subreddit خود به صورت صوتی گپ صوتی داشته باشید. با این حال، در حال حاضر در مرحله آزمایش است و اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید، باید علاقه خود را از طریق لیست انتظار ثبت کنید.

ویژگی‌های Reddit Talk

عملکرد این ویژگی از نظر ایجاد اتاق و پیوستن به آن‌ها، با واکنش‌های شکلک الهام گرفته از Twitter Spaces مشابه کلاب هاوس است.
مدیر برنامه Reddit پیتر یانگ، اظهار داشت که این محصول متفاوت است زیرا ماهیت شبه ناشناس پلت‌فرم به کاربران اجازه می‌دهد تا مکالمه امن‌تری داشته باشند. هرچند ما این ویژگی را در  Twitter و Discord نیز دیده‌ایم و جدید نیست!
کلاب هاوس
در طول دوره آزمایشی آن فقط اگر مجری انجمن باشید، می‌توانید میزبان یک سخنرانی باشید. این امر برای جلوگیری از سواستفاده بالقوه در ایجاد اتاق‌های نفرت‌پراکنی و سواستفاده‌های دیگر است. همچنین برای کنترل بیشتر، مدیران می‌توانند شرکت کننده‌ای که توهین می‌کند را بیرون کنند، آنها را بی صدا کرده و یا از پیوستن مجدد آن‌ها به اتاق جلوگیری کنند.

تلاش‌های فیسبوک برای محتواهای صوتی

اعلامیه Reddit درست در شرایطی صورت گرفته است که فیسبوک، تلاش بسیاری در زمینه تولید محتوای صوتی از جمله پخش مستقیم صدا انجام داده است. مارک زاکربرگ در مصاحبه‌ای با Platformer’s Casey Newton گفت که هنوز سوال‌های زیادی در مورد تعیین مرزهای تعدیل در محتواهای صوتی زنده وجود دارد. وی افزود که این شرکت از تجربیات آنها در زمینه مقابله با محتوای نفرت‌انگیز در متن و ویدئو می‌آموزد و برخی از این موارد را برای این رسانه‌های جدید به کار می‌برد.
کلاب هاوس
در حالی که فیسبوک ارتش ناظران دارد، Reddit مجبور است تا حد زیادی به مدیران انجمن اعتماد کند. در حالی که این محصول دوره آزمایشی خود را سپری می‌کند، ناظران ممکن است بتوانند با تعداد محدودی اتاق، امور را کنترل کنند. اما زمانی که شرکت تصمیم به عمومی کردن این ویژگی می‌گیرد، ممکن است لازم باشد به فکر کنترل سخنان نفرت‌انگیز باشید.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *