۱۴۰۳-۰۲-۱۷

ویژگی حالت تاریک به نقشه گوگل اضافه می‌شود

گوگل
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوگل سرانجام تم حالت سیاه را برای نقشه گوگل در اندروید راه‌اندازی کرد.

این شرکت اعلام کرده است که این ویژگی برای کاربران اندروید در سطح جهانی وجود ندارد. طرح زمینه حالت سیاه برای نقشه‌های گوگل از سال گذشته در ماه سپتامبر در حال آزمایش بود.

نقشه گوگل دارای ویژگی حالت تاریک است

حالت سیاه به کاربران در صرفه جویی در مصرف باتری کمک می‌کند و باعث کاهش خستگی چشم می‌شود. این شرکت این ویژگی را به عنوان بخشی از ویژگی جدید اندروید اعلام کرده است. علاوه بر این گوگل ویژگی‌های دیگری را برای اندروید از جمله نسخه جدید TalkBack، ویژگی بررسی رمز عبور، به روزرسانی به دستیار برنامه در پیام‌ها و ویژگی جدیدی برای اندروید اتو برای اندروید اعلام کرده است.

 

حالت تاریک گوگل مپ

چگونه حالت تاریک را در نقشه گوگل روشن کنیم؟

  1. برنامه Google Maps را در دستگاه اندروید خود باز کنید.
  2. در برنامه، به تنظیمات بروید.
  3. به پایین بروید و روی Theme کلیک کنید.
  4. اکنون، به دنبال گزینه Always in Dark Theme باشید.

پس از پایان کار، می‌توانید “Always in Light Theme” را انتخاب کرده و به حالت عادی برگردید.

اگر حتی در آخرین نسخه Google Maps قادر به دیدن گزینه حالت سیاه (Dark Theme) نیستید، نگران نباشید. این ویژگی به زودی برای هر کاربر در دسترس خواهد بود.

اخبار جدید گوگل

در حال حاضر، هیچ خبری در مورد حالت تاریک که به iOS می‌آید وجود ندارد.

گوگل گفت این ویژگی اکنون با تلفن‌های اندرویدی که از اندروید ۹ به بالا کار می‌کنند اضافه شده است. به غیر از این، برنامه برای ارسال پیام در برنامه پیام‌های خود نیز در حال اجرا است. گوگل همچنین نشان داده است که تصاویر پس زمینه سفارشی جدید برای شخصی سازی نمایشگر ماشین، بازی‌های جدید برای درایوهای طولانی‌تر، میانبرها و همچنین حالت جدید صفحه تقسیم شده است.

اگر این متن برایتان مفید بود آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهاد، آن را با ما از طریق دیدگاه به اشتراک بگذارید.

 

منبع: techviral.net

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *