۱۴۰۳-۰۲-۲۹

بهترین مک بوک های اپل در سال ۲۰۲۱

مک بوک اپل
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپل در همه چیز پیشتاز بوده و با عرضه‌ی محصولات عالی، طرفداران بسیاری دارد. در سال ۲۰۲۱ با معرفی مک بوک های جدید، به شما امکان تعویض لپ تاپ بدون تعویض کوله پشتی را داده است که در این مقاله به معرفی ۳ مورد از بهترین و قدرتمندترین آن‌ها می‌پردازیم.

انتخاب و خرید لپ تاپ

چند سوال اساسی وجود دارد که باید قبل از انتخاب و خرید لپ تاپ کاری از خود بپرسید. اولین مورد این است که آیا تمام کارهای مورد نظرتان را با این لپ تاپ می‌توانید انجام دهید؟ آیا لپ تاپ از عملکرد گرافیکی فوق العاده بهره‌مند است یا خیر؟ و یا اینکه این دستگاه می‌تواند چند برنامه را همزمان اجرا کند یا به مشکل می‌خورد؟

گام بعدی این است که به طور گسترده تر در مورد نحوه و مکان استفاده از لپ تاپ خود فکر کنید. آیا مدام باید با خود حمل کنید؛ بنابراین به یک دستگاه سبک وزن همراه با عمر باتری عالی نیاز دارید. آیا به چیزی نیاز دارید که بتوانید در خانه از آن استفاده کنید، اما فضای زیادی را اشغال نکند؟ 

مک بوک پرو ۱۴ اینچی (۲۰۲۱)

اگر قدرت و قابلیت حمل آن چیزی است که به دنبال آن هستید، در حال حاضر هیچ انتخابی بهتر از مک بوک پرو ۱۴ اینچی (۲۰۲۱) وجود ندارد. این لپ تاپ با تراشه M1 Pro یا M1 Mac بیشتر برای کارهای خلاقانه مناسب است و در هر مکانی با توان پردازشی و گرافیکی زیادی که دارد، می‌تواند تمام نیازهای شما را پاسخگو باشد. پورت‌های بسیاری از جمله پورت MagSafe بازگشتی و همچنین نمایشگر XDR خیره کننده‌ای با حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت دارد.

مک بوک

مک بوک پرو ۱۶ اینچی (۲۰۲۱)

مهم نیست که در رایانه به دنبال چه چیزی هستید، MacBook Pro 16-Inch (2021) احتمالاً می تواند از پس آن برآید. این به لطف M1 Pro و M1 Max داخلی اپل (اگر بخواهید ارتقا دهید) است که می تواند از طریق هر برنامه ای که فکرش را بکنید فعال باشد. Pro همچنین دارای یک صفحه نمایش باورنکردنی و همچنین تعداد زیادی پورت از جمله پورت های Thunderbolt 4 نسل بعدی است. همه این عملکردها دارای قیمت هستند، زیرا حتی مدل پایه آن نیز هزینه زیادی دارد. اما، با توجه به اینکه این لپ تاپ چقدر قدرتمند است، ارزش قیمت ورود را دارد.

مک بوک پرو ۱۳ اینچی (M1، ۲۰۲۰)

به لطف تراشه قدرتمند M1، مک بوک پرو ۱۳ اینچی (M1، ۲۰۲۰) یک ارتقاء اساسی در قدرت و عمر باتری دارد. این لپ تاپ با نوع عملکرد و عمر باتری که دارد، مناسب افراد حرفه‌ای خواهد بود. عملکرد آن در واقع آنقدر چشمگیر است که می‌تواند به راحتی ویدیوهای ۴K و حتی ۸K را مدیریت کند. این در حالی است که همان شاسی براق، جمع و جور و سبکی را که متخصصان خلاق می‌خواهند را حفظ کرده است. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند هستید که همه چیز را هوشمند و باکلاس نگه دارد، قطعا این لپ تاپ برنده است.

apple

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *