۱۴۰۳-۰۲-۲۸

۵سایت مشابه pinterest که حتما به آن نیاز دارید

pinterest
زمان مطالعه: 3 دقیقه

 

پینترست (pinterest) و اینستاگرام (instagram)، محیطی عالی برای به اشتراک گذاشتن تصویر و ویدئو هستند که طی چند سال گذشته بسیار محبوب واقع شدند.

امکانات جالبی که این پلتفرم‌ها به کاربران می‌دهند از جمله مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن‌ها است. شما می‌توانید در این پلتفرم‌ها دسته‌های محتوایی را که دوست دارید به اشتراک بگذارید و آن‌ها را دنبال کنید.

پینترست (Pinterest) چیست؟

در پینترست، کاربران می‌توانند تابلوهای مجازی ایجاد کنند تا تصاویر را «پین» کنند یا سایر تابلوها را دنبال کنند. پینترست یک پایگاه داده عظیم از تصاویر دارد. این پلتفرم بسیار محبوب است و این همان چیزی است که باعث ایجاد وب سایت‌ها و برنامه‌های مشابه می‌شود.

در این مقاله، ما بهترین سایت‌هایی که مانند پینترست می‌توانید استفاده کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

لیست ۱۰ بهترین سایت مانند Pinterest که باید بررسی کنید
قبل از کاوش در لیست ، لطفاً بخاطر داشته باشید که با الهام از موفقیت گسترده Pinterest ، اکنون صدها سایت مانند Pinterest به معنای واقعی کلمه در دسترس هستند. برخی از آنها کپی مستقیم هستند و برخی دیگر از طرق مختلف بی نظیر هستند.

۱٫ We Heart It

 

we heart it

وبسایت we heart it کمی متفاوت با pinterest فعالیت می‌کند. برخلاف پینترست که هر گروه سنی را هدف قرار می‌دهد، we heart it برای نوجوانان بیشتر جذاب است. این پلتفرم قابلیت به اشتراک گذاشتن تصاویر در اینترنت و سازماندهی آن‌ها را کاربران می‌دهد. همچنین می‌توانید افراد جدید که با شما هم‌نظر هستند را دنبال کنید.

۲٫ PearlTrees

 

pearltrees

 

این وبسایت تقریبا از نظر مفهوم به پینترست شباهت دارد. با این تفاوت که به جای تخته و پین، در pearltrees با مروارید و درختان کار می‌کنید. این سایت به کاربران امکان می‌دهد انواع مختلف محتوای تصویر را کشف و به اشتراک بگذارند. به زودی پس از اشتراک محتوا، با درختانی روبرو می‌شوید که مشابه محتوایی است که به اشتراک می‌گذارید.

به طور کلی، PearlTrees یک وبسایت هیجان‌انگیز است که امروز می‌توانید از آن بازدید کنید.

۳٫ Dribbble

 

dribbble

اگر شما یک طراح هستید و به دنبال سایت اشتراک تصاویر مشابه Pinterest هستید، ممکن است Dribbble بهترین انتخاب برای شما باشد. رابط کاربری Dribbble نیز با Pinterest یکسان است و محتوای زیادی برای طراحی، ساخت پوستر، گرافیک و موارد دیگر دارد.

۴٫ ۵۰۰px

 

500px

 

یک سایت محبوب دیگر! ۵۰۰px برای به اشتراک‌گذاری تصاویر است که در آن می‌توانید تصاویر را برای استفاده شخصی و تجاری بارگیری کنید. این یک سایت تصویری است که دارای تصاویر برتر و رایگان است. این سایت در این لیست قرار گرفت چون به کاربران اجازه می‌دهد عکس ها را با کلمات کلیدی خاص مانند Pinterest برچسب گذاری کنند. این برچسب‌ها به کاربران دیگر کمک می‌کند تا تصاویر را پیدا کنند.

۵٫ Designspiration

 

designspiration

 

فرقی نمی‌کند که به عکاسی، طراحی وب، طراحی جلد کتاب یا موارد دیگر علاقه دارید. Designspiration یکی از این وبسایت‌ها که دوست دارید حتماً آن را دنبال کنید. بخش اکتشاف Designspiration پست‌ها را بر اساس دسته‌ها مرتب می‌کند و به شما امکان می‌دهد پست‌های موردعلاقه خود را مرور کنید. بله، حتی می‌توانید پست‌های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید، پسندیده و نظر دهید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا بهترین عکس‌ها را برای تولید محتوایتان استفاده کنید.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *