۱۴۰۳-۰۲-۱۵

بی‌صدا کردن ویدیوها در واتساپ

واتساپ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

واتساپ برای اندروید به شما اجازه می‌دهد قبل از اشتراک ویدیوها، آنها را بی‌صدا کنید.

ویژگی فیلم بی‌صدا در واتساپ

ویژگی ویدئو بی‌صدا واتساپ برای کاربران اندروید در حال اجرا است.

این ویژگی برای کاربر در ویرایشگر ویدیو درست قبل از ارسال فیلم به شخصی یا هنگام ارسال فیلم به وضعیت وی قابل دسترسی است.

درست در زیر ابزار برش، یک آیکون بلندگو وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد بین صدای روشن و بی‌صدا تغییر وضعیت دهند. وقتی بی‌صدا شود، ویدئو بدون هیچ گونه صدا در گیرنده ارسال می‌شود.

ویدیوها را قبل از ارسال بی‌صدا کنید

واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که در آن کاربران می‌توانند قبل از اشتراک‌گذاری ویدیوها با مخاطب، آنها را بی‌صدا کنند.

گفته می شود این ویژگی به آخرین نسخه بتا واتساپ با شماره نسخه ۲٫۲۱٫۳٫۱۳ راه یافته است. کاربرانی که از جدیدترین نسخه بتا استفاده می‌کنند باید بتوانند با ضربه زدن روی میزان صدا که هنگام ویرایش ویدئو، قبل از اشتراک گذاری، فیلم‌ها را بی‌صدا کنند.

اضافه شدن یک مرحله امنیتی جدید

غول پیام رسان اخیراً به اعتبار خود، یک لایه امنیتی اضافی برای ورود کاربران به WhatsApp Web و برنامه دسکتاپ به سیستم عامل خود اضافه کرده است.

کاربرانی که اکنون می‌خواهند از طریق رایانه خود وارد واتساپ شوند، می‌توانند درخواست ورود به سیستم را با استفاده از اثر انگشت یا اطلاعات چهره موجود در تلفن هوشمند خود تأیید کنند.

این لایه امنیتی جدید جایگزین فرآیند قدیمی اسکن کد QR با استفاده از دوربین گوشی هوشمند شما می‌شود که نسبتاً ساده بود اما به نظر ایمن است.

سیاست حریم خصوصی و مشکلات آن

همچنین واتساپ پس از اعلام سیاست حریم خصوصی جدید در ماه گذشته، در هند با مشکلات سختی روبرو شده است.

این سیستم عامل پیام‌رسانی با عدم آموزش کامل کاربران خود در مورد تغییرات مختلف، به ویژه پیامدهای اشتراک داده با فیسبوک، با واکنش‌های زیادی روبرو شد.

در حالی که بسیاری از کاربران در حال جابجایی به سمت برنامه‌های جایگزین مانند تلگرام و سیگنال بودند، دولت هند از واتساپ خواست فوراً سیاست حفظ حریم خصوصی جدید خود را پس بگیرد.

وزارت فناوری اطلاعات در نامه‌ای به رئیس واتساپ ویل کاتکارت، اشاره کرد که این تغییرات “نگرانی‌های جدی” را در مورد پیامدهای انتخاب و خودمختاری شهروندان هند ایجاد می‌کند.

دولت همچنین گفت که کاربران در هند در مقایسه با کاربران در اروپا تحت درمان متفاوت قرار می‌گیرند.

منبع: xda-developers.com

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *