۱۴۰۳-۰۲-۱۸

به روزرسانی Google’s Sleep برای اندروید

گوگل
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به روزرسانی گوگل برای رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار  Google’s Sleep، برای بهبود کنترل خواب از باتری کمتری استفاده خواهد کرد.

گوگل

به روزرسانی Google’s Sleep برای اندروید

رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار (API) خواب گوگل (Google Sleep) به صورت عمومی در دسترس قرار گرفته است و این به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های بررسی خواب در تلفن‌های هوشمند اندروید از انرژی کم‌تری برای تشخیص الگوهای خواب استفاده کنند.
این برنامه در Google Play Services تعبیه شده و پردازش تشخیص خواب را متمرکز می‌کند. این یکی از برنامه‌های شناسایی فعالیت است که “با اجازه کاربر می‌تواند فعالیت‌های کاربر مانند دوچرخه سواری یا پیاده‌روی کاربر را تشخیص دهد”. گوگل برای این امر با Urbandroid، توسعه دهنده برنامه محبوب هشدار، Sleep As Android همکاری کرده است.
طبق هر پست وبلاگی توسط Sleep API، گوگل یک بازیابی فعالیت (Android Activity Recovery Recovery) است که اطلاعات مربوط به خواب کاربر را پس از اجازه دادن به آن نشان می‌دهد. از یک مدل هوش مصنوعی روی دستگاه استفاده می‌کند که داده‌های ورودی مانند استفاده از صفحه و حرکت دستگاه را از حسگرهای نور و حرکت دستگاه ضبط می‌کند. داده‌ها در یک بازه منظم (حداکثر ۱۰ دقیقه) در پس زمینه گزارش می‌شوند. برنامه‌های ردیابی خواب نیز همین فرآیند را برای ارائه اطلاعات در مورد خواب شما انجام می‌دهند. الگوریتم‌های تشخیص آن برنامه‌ها ممکن است متناقض باشد.
اگر کاربر چندین برنامه داشته باشد، به طور مستقل و به طور مداوم تغییرات فعالیت کاربر را که منجر به مصرف بیشتر باتری می‌شود، بررسی می‌کند. از آنجا که Sleep API در سرویس‌های Google Play ساخته خواهد شد. کاربران برای اجرای در پس‌زمینه و دریافت داده‌های خواب خود نیازی به برنامه‌های ردیابی خواب اضافی نخواهند داشت. با پردازش متمرکز، باتری تلفن آسیب نمی‌بیند.

همکاری گوگل با Urbandroid

برای این راه‌اندازی، گوگل با Urbandroid، توسعه دهنده برنامه محبوب هشدار، Sleep As Android همکاری کرده است. تیم گفت: “API جدید خواب به ما فرصتی خارق‌العاده می‌دهد تا بتوانیم آن را به صورت خودکار و با کارآمدترین باتری در نظر بگیریم.” Sleep As Android را می‌توانید از فروشگاه اندروید دانلود کنید. گوگل گفت برای شناسایی خواب باید از برنامه مجوز فعالیت، فعالیت بدنی برای کاربر استفاده شود.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *