۱۴۰۳-۰۱-۳۰

به روزرسانی Mi Smart Band 6 و ویژگی‌هایی که حتما به کارتان می‌آید

MI BAND 6
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
ساعت هوشمند Mi Smart Band 6 با به روزرسانی جدیدی که ارائه کرده است ویژگی‌های کارآمدی را در اختیارتان قرار می‌دهد.
ساعت هوشمند
ویژگی نظارت بر کیفیت تنفس در خواب یکی از این ویژگی‌ها است. این ویژگی کیفیت تنفس شما در شب زمانی که خواب هستید، خواب را کنترل و ارزیابی می‌کند. این برنامه با ویژگی‌هایی مانند نظارت بر SpO2، نظارت بر ضربان قلب و ردیابی خواب ارائه می‌شود.
ساعت هوشمند Mi Smart Band 6 در تاریخ ۲۹ مارس در کنار سری Mi 11 در چین راه‌اندازی شد و این هفته در این کشور به فروش رسید. پوشیدنی جدید برای تناسب اندام هنوز در هند راه‌اندازی نشده است.
به گزارش TizenHelp، به روزرسانی از طریق برنامه Mi Fit در حال اجرا است. ویژگی جدید کیفیت تنفس در خواب توسط شیائومی در چین توضیح داده شد. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا کاربران کیفیت تنفس خود را در مراحل خواب بررسی کنند.

مشخصات Mi Smart Band 6

Mi Smart Band 6 در چین ۲۲۹ CNY (تقریبا ۲۵۰۰ روپیه) برای مدل پایه و مدل NFC 279 CNY (تقریبا ۳۰۰۰ روپیه) قیمت دارد. این پوشیدنی با گزینه‌های رنگ‌های سیاه، آبی، قهوه‌ای، سبز، نارنجی، نقره‌ای، سفید و زرد در چین راه‌اندازی شد. Mi Smart Band 6 دارای صفحه نمایش لمسی ۱٫۵۶ اینچی (۱۵۲ در ۴۸۶ پیکسل) AMOLED است و تا ۵۰ متر در برابر آب مقاوم است.
ساعت هوشمند
Mi Smart Band 6 دارای فشار خون ۲۴/۷ ساعته، اکسیژن خون (SpO2) و نظارت بر ضربان قلب و همچنین ردیابی خواب است.
پوشیدنی تناسب اندام از ۳۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند شش فعالیت شامل راه رفتن، دویدن، تردمیل داخل سالن و دوچرخه سواری را به صورت خودکار تشخیص دهد.
این پوشیدنی یک باتری ۱۲۵ میلی آمپری دارد که ادعا می‌کند حداکثر ۱۴ روز زمان آماده به کار را دارد و همراه شما است. شارژ باند حدود دو ساعت طول می‌کشد و از بلوتوث ۵٫۰ پشتیبانی می‌کند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *